Saturday, June 19, 2010

ke kedah weee ;)

japg sekitar pkul 3 lebey,
aku n family nak ke Gulau,Sik,Kedah..
ta ramai kan tawu kat mane 2 Gulau,
aku pon br je dgr tmpt nie
dan br je nak pegi tgk suasana
kat sane..

aku kire nie sbagai 1 pelancongan la,
disebabkan mase aku cuti sem nie,
aku byk tperuk lam u
mah aje..
huhu..bela bdn je duk kt umah..

segala urusan d dunia maya nie
aku tnggalkan
sementara..
ibarat mcm nak pegi cr ktenangan la..
(mmg ko da gler la lina_lin)
g 2 ari je pon..haha

pape pkembagn at sane.
aku tls lam post akn dtg...
insyaAllah akn dserta
kan sekali 1 2 photo..
tok tontonan rakan2 skalian.. weeee :)

dan kepada
cik Ema,
ampun ye ta dpt nak
tlg ko lam proses upgrade ko nyer
blog kasi gempak..
esok mlm bley la kot kte bsua d alm maya lg..
aku psti akn rndukan tmn date aku
d lappy niehh..



im hoping a safe journey...
doakan aku ye...





bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

1 sayang blog lina:

Eirma Rohayu said... [Reply to comment]

hoho !
kau meninggalkan ku senirik .
huhu . :(
wee .
takpe larh t pape ak roger at kau .
huhu .