Monday, June 28, 2010

tadaaa.. 1st award

yuhuuuu ~
akhirnye..
hari t'akhir b'bblogging di umah,
aku dpt first award !!
syukran..

nie lah award ny
e..



disebabkan nie kali ptama aku dpt award
iaitu dr cik cumiechiqiz, MEKASIH~
aku pon tkial2 la cam ner aku nak dpt soklan2
yg d tag tuh..haha
sys, cam ta btl jep ku mcr2..

so,akhirnye aku copy jep..haha
mane taw nie skill yg btl..

nielah antara soklan2 yg perlu aku jwb :)


.anda mesti memuji pemberi awards.
puji-pujian dr segi ape eh..
cam anda ader mate yg cute?
or senyumn yg mcairkan ais?
munkin cik cumie sgt baek
ahahaaha MUNKIN?
ta, cik cumie mmg baek~
huhuhuhu


.sila beri award ini kepada 10 blogger yg laen.
ha 10? manyak nyer..
bg 2 je bley?
haha kejam ko nieh..

eirmarohayu
driethheart


.anda mesti beritahu kpd tag blogger td.
kne gtaw pulak eh..
nak gtaw cam ne 2?
kol bley?
sms?mms?
hahahaha
ukei2..aku gtaw

.bagaimana anda boleh digelar sbg blog yg best dan great.
nak soh aku puji diri sendiri la eh..
aku mahir bab2 nie aw..huhu
tahla..aku wat ikut ape yg aku rase
mate aku sdp pndg..
yela,sape ag nak pndg blog aku niehhh..
merendah diri lak,huahuahua~

huhu.. abs da..penin gak aku nak jwb soklan2 nieh..
dlm kekalutan aku ngemas brg pon,
sempt ag aku b'blogging..
hahaha..
blog is de best ma~



coret2: second award bler lg? huhu~

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: