Sunday, July 4, 2010

contact lense ^_^

ya...anda betul..
aku da pakai contact lense..
peghh..dasat je rase skrg..
mst nak taw kan nape dgn pntas nyer aku
btukar dr spek mata kpada contact lense..
nie la antare sbbnyer..

aku nak pkai shawls
godzilaku ckp aku mcm nenek b
ler pkai spek
(jujur nyer dier~)
aku nak g interview,kne der stail :)
cube benda br..
saje mbazir dwet, shiall jek


hahahaha
tp ' renyah ' weh pakai natang nieh..
kat kedai tu aku btapa sejam lebey
br dpt pakai sbelah mata..
mgeletar abs satu bd
n first time nak boh
mende asing at mata..
aduhai.. 'renyah2'

ta selesa gler mase 1st time pkai..
rase pelik2 je mate aku..
jap kelabu2..jap trg2..
aku jd confius..slalunyer
kalo g jenjalan,aku mmg ta singgah
ladies tok btlkan mekap or wat so ever..
tp bler pkai mende
nieh,
ringan jek kaki nak g ladies..
tkt2 la tkeluar ke dr mate tnp dsedari..
kn???

dlm magazine RAPI
(magazine feberet aku)
aku der bce la ape akn jd kalo
ta jge lek
lok mende nieh..
yg plg penting
tgn kena bersih gler2 la
br bley elak jangkitan p
ada mata..
'renyah' kan?

eh,lupe2..
kepada Amirul Budiman a.k.a adik aku,
HEPY BESARDAY LA ADEK~
da tua yer..16 da kan..
dok kat Gulau tue bek2 yer..jgn gatai2..
blaja rajin..kasi gempak e2
result,yehh!





coret2: mari2 layan lagu OST Lagenda Budak Setan~


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

Eirma Rohayu said... [Reply to comment]

waa !
gmpk gitttuuu pkai lens .
ngee . :)
hehe .
ekstravanganza larh .
ensem gk budi nei eh ?
ahakkkk !

Lina_Lin said... [Reply to comment]

hoi3..
adik aku tuh..