Monday, August 9, 2010

aku ta fhm manusia

SUMPAH
aku mmg ta fhm dgn manusia
walaupon aku nie manusia
( of coz la kan)
tp segelintir nye amatla memelikkan..
dan dan menyakitkan ati..

aku bukan jenis yg dengar ckp org
sblum da tkena kat btg idung sndri..
tp papepon aku mmg amik lgkh
berjaga2 lah..
kang da kene br nak tgadah..

dan lebey mmilukan ati aku nieh
bler melihat org sebangsa sndri
yg merosakkan periuk nasik bangsa sndri..
nak kate ta der keupayaan,
dah dapat pangkat sewajarnya..
aku ta nak la mention sape d cni..
aku masih beradab yer tuan puan skalian..

anyway..
aku terima..aku sorg yg suka fikir
ada hikmah d sebalik kejadian nieh..
munkin rezeki aku lebey murah selepas ini kan..
AMIN
aku baek, ta doakan yg buruk2 tok dia tue..


coret: dmurahkan rezeki dgn niat nak bg kat parents~

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: