Thursday, August 12, 2010

mahal nyer macik !

jam mnunjukkan waktu berbuka puasa
tinggal lg 40 minit..
kate org, nak mnungu 40 minit lg
lama rasenyer dr mnunggu 4 jam..
aku amat2 lah setuju..

korg sume boley tgk kan title post aku kali nieh..
ape yg mahalnyer kan..
well..
awal2 pose nieh kami bdk2 umah
sgt la malas tok masak time bbuka..
lebey2 lg bler bazar ramadhan hnye beberapa
langkah dr pntu umah aku..
jd nak dsenangkan keje,
g beli lauk sudahla..nsik tanak at umah aje..

tok bbuke pd ari nieh,
aku beli tepung pelita
(najwa promote tepung pelita nieh)
telur masin
kerabu mangga
n sotong msk 3 rasa..
yg len2 masih berada dlm kwalan harga yg
dtetapkan except SOTONG !

dr smlm lg aku aim nak mkn
sotong..tp bukan sotong 3 rasa nieh,tp stong bakar..
ari nieh dorg ta jual sotong..
ader ikan2 bakar jep..sedey taw aku...
so ronda pnyer ronda pnyer ronda,
jumpe lah stong 3 rasa..
asalkan sotong jadilah..
amik pnyer amik pnyer amik
sekali harga dier RM6 hengget 4 ketul !
mak oii..mahalnyer macik!

korg cube bygkan kalo aku cume beli 1 ketul aje..
agak2 bape dier nak letak harga??
RM 1.50 ??
nak aje aku wat cam 2 esok..
bler dkng2kan esok masih lg lam bulan pose,
aku batalkan niat suci murni aku tue..

dlu aku beli sotong besar pnyer kat kedai TIN-TIN
br 6 hengget lebey..
tp besar woo..
ta mcm stong nieh..
kecik glerz3..
nasib bek aku nieh mmg beriya-iya nak
mkn sotong,kalo ta aku blah aje cm 2..
dlm law240, acceptance hnya akan
berlaku jika offeree mnerima dwet dr offeror
iaitu aku..so,kalo aku blah aje pon,
aku TA SALAH !
suke kurgkan pahala aku d bulan pose
huhuhuhuuuuu~

coret2: esok nak masaklah..

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: