Sunday, September 5, 2010

award2 :)

hehehehe
sangat suke skali b'blogwalking dan
mbace entry blogger2 tpilih..
even gne mobile web pon aku
masih lg bsemangat mbace entry2
bloggers yg aku da fo
llow..
suke mbace pkembangan mereka..
walaupon sbenarnye aku ta knl mereka..
yg knl2 knl la kan..
bler bce blog mereka yg aku ta knl 2,
aku rase mcm sgt dkt n sgt knl mereka..

tadddaaa !
award nieh d'tag oleh miss unguviolet..
aku mlwt blog dier..
asyik mbace blog tilte YUP,aku suda kembali !
da skali 2 dier tag award nieh tok sap
e2 yg mbace entry e2..
waaaahh..sgt btuah..
2 kali aku mdpt award scara tbe
2 n i like it!



award ini dsertakan dgn soklan2 final exam
bak kate miss unguviolet nieh..
jum, kite tgk apeka e2..



1) Apakah yang bermain di minda anda sekarang?
nak packing barang ape eh nk bwk balik kg..
..uish2..
byknyer brg~


2) Apakah nama samaran anda?
lina_lin..
sbnrnyer lina @ lin..
ader yg pngl lina
iaitu my boyfie n family,
lin nie kwn2 aku pngl


3) Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?
family,
godzilaku
& kwn2
(hehe,kwn2 ta ley nak list, sbb byk taw)


4) Panggilan untuk si dia?
abg n godzila..
hehehe..
rindu2 aww~


5) Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa?
sseorg yg istimewa nieh godzila la kn?
aku nak cincin,
tp malu nak mintk..
hahah


6) Blog mana yang anda selalu lawat?
blog yg salu hupdate entry n
tsiar d dashboard aku..


7) TAG kan kepada 15 bloggers?
15 cam ramai jek.
.aa,aku tag kat sume followers aku,
sape yg alert dier tawu la kne tag k. hoho



coret2: ptutnyer gmbr award 2 buh sarung tgn..yela, mane ader org blogwalking pkai kaki..
jari jemari mulus nieh yg galak bjalan..hahaha

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

1 sayang blog lina: