Saturday, September 11, 2010

cam ner raya ke-2 lak?

hye,hye,hye..assalamualaikum bloggers skalian..aku yg sdg mnunggu mesin bsuh mnunaikn tngungjwb aku t0k mcuci sgala pkaian bushuk msm 2 trase sgt b0san lantas mgambil nset dn mgep0s entry ini..pgembaraan raya ke-2 jg sgt hebad! Pg ari mcm biase larh s0lat sbuh dn mgambil turn t0k mbuang air besar.. H0ho,e2 pn nk cite..tp aku ta twu k,npe musim raya nie system plawasan aku sgt rancak..abh aku lg ranck.. D mane2 aje mbuang..hehe.. Pg td t0ksu skeluarga suda check out dr umh kg aku nie dn d check in oleh fmily m.jang.. Sbgai buah tgn,aku n abh serta spupu spejuangn dn adk2 aku same2 mgait buah langsat..uh,aku sgt germ tgk lngsat2 yg mekar ats pk0k tuh.. Dn tbe2 tkuat daya lak c tmbm nieh nk pjat pk0k langsat! Duyai,aku tkt dhn pk0k pth je 2 yg aku bhati2 2..almaklumlh, c tmbm pnjt pk0k..haha..ade adk aku amik gmbr,tp ta leyla aku upl0ad sbb ta pkai tdungs.. Hee..then pas da sarapn sume kta0rg sume ciap2 lak nk ke t0k oh..hebd nyer name.. G umah m0ksu nah..mkn nsik k0l 11 lebey..da mcm tradisi tiap2 kali rya mst mkn kt c2.. Pjalanan dtruskn ke tnh merah..dpt jgk lelapkn mate skejap..mse nk dkt smp umah pak ngah mama,blaku insiden ta d'ingini..haish,ta perlu la dceritakn dcni..tp mmg mluatlah kt 0rg 2..smp kt c2 lyn industan n n mkn nsik lg.. Wah,dem0k lah weh.. Patu g belimbing umah mak l0ng, mnum2 air aje..balik3.. Wah,dasat w0o mkn..mkn mlm p0n aku sebat..hahahaha.. Uih dh la 2,nk ciapkn kain..daa.. Aaa najwa,cpt2 smb0h eh..
bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: