Wednesday, September 29, 2010

sgt3 busy..maaf ye

ye kwn2..aku t'sgt2 bz.. Dsmpg line wifi yg sgt lembb 2,aku ta dpt nk ziarah blogger2 yg len ats sbb keje yg btmbun2.. Final exam is ar0und de c0rner.. Within 3 weeks,aku da kne tempuh final exm,which aku rase t'sgt2 la m'tensi0nkn sem nieh..n i h0pe my crry marks will be helpful..0r else,absla.. I try my best ok..dsmpg wat part time as a BA,i study f0r dis sem mcm giler2..hve t0 c0mpete wif 0ther student which is so damn briliant! Tp ta pe, Allah bsama2 aku..pasti sume urusn bjalan dgn baek.. InsyaAllah.. Dis week,i hve t0 submit 0nly 1 assgnment but i hve 2 test dis weekand..0h,my h0lidy.. Next week seem n0t t0 be such a g0od week..2 t0 3 asignment, 2 test,0h g0d..help me.. I hve t0 perf0rm well,i hve t0o! But lina,d0nt stress ur self..chill.. Ukei2..g0t t0 go..see u in de next n3.. Luv u all! Daa..
bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: