Thursday, November 25, 2010

AWARD DR AJA LAGI , YEPPI!!

juga en3 ketiga pada hari nie..
wow,sangat bertenaga yer kau lina_lin
agaknyer esok pon kau bantai 3 entry jugak agknye
hahaaha,,sape tawu kan..


ukei,nak cite ckit sal aJa
                                         http://feezavavivilavi.blogspot.com
 sape suke dapat award boley la salu tonjolkan
diri d blog aJa,ukei..
aJa salu dpt award dan sgt bmurah ati bg award..
thts y i like her..hohoho


TADA!!
award beb..sila la jeles..
sape nak award nie leh tingalkan komen kat entry nieh k..
ta pon amek jek..jgn segan-segan..
takkan la nak tgu aku tag..kalo nak jugk aku tag gtaw kat komen jugak eh..
boley jek aku bg...no hal lah..

nie lak soklan tag award :)

1. Apa pandangan awak terhadap blog Atika Aula?
blog anda sgt berbunga n i loike it :)) 


2. Kenangan manis dalam hidup awak?
setiap pekara yg buat aku tersenyum adalah kenangan manes
3. Kenangan pahit dalam hidup awak?
ta semestinya bila aku menangis e2 d kire kngn pahit..
i hate dogs sbb haram n suke kejar aku.. haish!

4. Adakah awak dah berpuas hati dengan kehidupan awak yang sekarang?
walaupon salu rase serba ta kena dgn hidup nieh,
tp aku ttp bersyukur :)

5. Sebutkan 3 impian dalam hidup awak yang belum tercapai lagi..
 3 jek? byk lagi kowt ta tercapai..
tok impian jngka pendek la kan
1- nak pointer 3.5 ke atas saja
2- nak godzila berjaya dalam hidup
3-ta wat masalah yg bebankan family aku :)

6. Tag 10 orang untuk menerima award ni. 

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

7 sayang blog lina:

aJa said... [Reply to comment]

hehe..xpe2..nnty aja kasi lg..tggu eh..hik2..

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said... [Reply to comment]

wahhh..shukew2..tenkiu2....hehehe

chokeLy said... [Reply to comment]

hehehe..
tq2...
sy angkat bwak blik ye award ni..
huhuhuhuuu...
tharu nyee..^^

nora said... [Reply to comment]

waaaa tahniah tahniah

kiLaLaLa said... [Reply to comment]

wah..
tenkiu..
t kila amek meh..
auww~

zianazone @ appleijo said... [Reply to comment]

yuhuuuu lina..macehhh22 tengg3 dapat award yehaaaa :P

kiLaLaLa said... [Reply to comment]

kila da amek..
hehehhee..
:)