Wednesday, November 24, 2010

award dr nazyra,yeayy!!

hyep sume...
ape kabar ye??
sehat eh?
aku pon,cume batok3 ckt..
en3 kali nieh aku nak ucapkan
ribuan + jutaan TIMEKASIH
yg dah bg award follower kat aku..
aku suke award taw..
sume kdg2 nak pos en3 tok award lmbt ckt..
hehhee..bukan malas,ari2 aku bkak blog wey,
cume line n ader bnde len yg perlu d buat
so tpkse la peram dlu kat draft..
thanks byk3 yep..
syg anda sgt3.. (ceh ayt skema)
 nieh soklan yg d tag ;)


1.hye kamu!
hyep anda :))))


2.minat greyson chance?
uuh,sape 2? nsem tak? hehe


3.suke tak dpat award?
suke sgt...smp bguling2 ats carpet
kenyet2 mate ciap :P


4.ni award yg keberape?
ke-4 kalo ta clap..
lupe..ader short term mmory loss
ta pon memory da full used :P


5.ucapan dpt award
timekasih pada mama sy yg telah mberi dorongan 
tok sy mceburi bidang blogging nieh. ta lupe pd abah sy yg dah bsusah
pyh mbayar bil api dan streamyx hehe
dan pd Godzilaku, i love u so much.. :D
luv my followers and stalkers too!


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: