Wednesday, December 8, 2010

KORANG NAK TAWU TAK ?

Assalamualaikum semua!
pe habaq?
hehe,mentang2 lak dok kat Penang kan,
dialek pon tkar abs..
sedar ta sedar da dekat emm,
5 taon da aku menetap kat Penang nieh..
tp rase cam dialek 2 ta lagi
fasih d bibir..
munkin sbb aku lame gler ddk kat
Port Dickson,
or maybe sbb kat umah,
dialek campur2..
kejap2 ckp Kl,
kejap2 tkar Penang,
tbe2 lak leh masok dialek Kelatan..
bhahaha..
aku asal org kelantan,
lahir pon kat Kelantan,
nape talei kecek Klate pulok?
hehe..cume ta fasih sgt la..

ukei, suda lupakan pasal yg tue..
aku nak bgtaw something,
aku pakai inai weh..
semangat gler!
musim kawen nieh cam tjangkit2 lak dgn aku..
hahaha,ta la..
saje aku pkai..
di samping 2,aku nak gtaw kat
Kakya ( akak godzila )
yg aku excited gler dgn psandingan dier nieh..
walaupon satu keluarga dier da jemput aku dtg,
tp tarikh dier jatuh pada tarikh aku
pegi vacation ke Langkawi..



aku paki inai cecair nieh..hehe..
cepat ckt..aku nieh ganas orgnyer,
bler pkai inai ttbe lak rase cam ayu semacam..
uh,geli..hahaha..ignore2 aku ~
pastue ciap bwt masker telur..
skrub muke bagai..
preparation nak g vacation,yeayy!
(ta der kesedaran result nak kuar esok lusa)

ukeilah..aku sakot perot..
perot 2nd hand,biaselah..
sensitip nyah!
babai~

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

4 sayang blog lina:

amira faqihah said... [Reply to comment]

AHHA,,kenape inai tu nampak pekat:D,,

n a d said... [Reply to comment]

HAHA! ganas2 pon dalam hati ade taman. pffft.

Aida Azryn said... [Reply to comment]

amboi pakai inai nooo.. :P

aJa said... [Reply to comment]

wahhh..nak jugakk..