Saturday, January 15, 2011

AKU BARU TAWU PIZZA HUT ADER SENSASI DELIGHT , SOB3 !

Assalamualaikum semua!

Aku baru pas makan tengah ari...
menu ari niehhh,
udang goreng kunyit,
telur goreng,
ikan gelama masin..
tidak lupa nasik sepinggan..
abis licin aku mkn..hahaha..

jum tgk gmbr !

 trio chicken pizza...
ader cheese babe!

 spagheti with tempura prawn
name yg aku cipta sendiri..haha

 mushroom soup ~
satu2 nyer mushroom yg aku ley telan
terdapat di pizza hut

aku makan dgn Ecah ~

aku ader hal kat Setiawangsa..
so bler perot da lapar coz mam tgh ari td x byk,
bler jejak kaki kat Jusco AU,
terus la cr tempat santapan..

Pizza Hut nieh kire list terakhir
tmpt mkn yg aku akn pergi..
then ecah gtaw kat aku,
Pizza Hut ader Sensasi Delight
ape ke benda la tue kan..
Sumpah aku ta penah dgr..
Al-maklum lah, pizza pon makan super jarang..
yakni jarang teramat sgt lah..
Ecah kate sensasi Delight nieh
ader menu yg under 10 hengget !
Sumpah aden ta tawu pon weh...
so apo laie,
bergegas g pizza Hut
aku order set tok 2 org mkn..

trio chicken pizza
2 mushroom soups
garlic bread
spagheti wif tempura prawn
2 drinks bley pilih

ta sampai 30 hengget pon..haha
sodapp pon sodappp..
aku suke pizza...
mama, mama, alina balik penang nt kite order pizza eh..
delivery smp umah taw!

till then,
Babai !


coret2: kdg2 Pizza Hut ta kuarkan menu nieh time order, so mintak lah kat dorg cam nieh,
' dik, menu sensasi delight ader?' hehe

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

Eirma Rohayu said... [Reply to comment]

cm bungek nk kne g tny pulak lina oiii ,
huhu !
ak kn pemalu bab mkn nei . :)

erieyain said... [Reply to comment]

ooo ader eh...selama nih x tau pon...hehehe...x per nnti ain g pizza,ain tnya...selama nih g pizza confirm rm70 lebih skali hadap...huhuhu