Friday, November 9, 2012

RECENTLY : ARAU


Assalamualaikum my dear bloggie ^.^

long time no see.. haha..last post on 25th September 2012.. sebulan lebih dah tak conteng-conteng sini..even nak post entry thru fon pon dah xsempat.. busy busy.. kalo xbusy dgn esaimen and test n as well as classes, then maybe busy with rest n rest n rest..

so, what happen recently yer? this week actually the 1st week after mid sem break. week yg sgt sgt hectic actually.. sesampai aje kaki memcecah rumah sewa, dah rase hectic tue.. mase duk kat Penang dunia tersangat lah cool.. makan makan, tgk tv, layan utube, men game, surfing, and tido lah part yg paling best sekali. kelas pada hari isnin dimulai dgn quiz CRG.. pagi tu jam 5 pagi aku buat revision CRG smp jam 7.30 pagi.. mmg tepu otak aku.. and the next day ader mandarin test speaking.. but not too forget, rabu ader presentation bel. so pagi selasa itu, jam 5 pagi aku bertungkus lumus buat speech bel.. kemudian sambung study mandarin smp jam 7.30 pagi.. isnin dan selasa kelas at 10 o'clock..

rabu sangat hectic.. T_T since rabu kena hantar assignment CTU and ader presentation bel, maka the night before tu, aku tido jam 11 lebih..selalu aku tido pukul 10 malam cam tu.. lepas prepare bel, aku sambung siapkan CTU part aku and bagi kat dhya n jannah.. nasib baik dorg punyer turn present bel on 14th Nov. boleh la dorg tolong compile kan assignment tu.. maceh korg. sayang korg lebih sikit dari biasa. haha

sekarang aku tgh mghadap laptop menulis entry utk blog kesygn setelah sekian lamanya tak update..muehehehehe.. esok,lusa,tulat ader exam..n the next wednesday too.. sabtu exam MAF, ahad exam FAR, isnin exam CRG and rabu exam PSA. wallahhhh T_T

selasa dgn kamis hohoholidayy..tp kamis tu br bebas dari belenggu exam..itupon if dorg xbuat exam MGT friday tu..if buat on friday, mmg lepas tu lah baru free.. tp kan kan kan.. 17hb which is the next day, ader raptai Convocation.. yes yes yes, dah nak konvo ^.^

20hb insyaAllah ader interview with MARA.. harap xde penundaan lagi dah..time semakin suntuk mannn.. since raptai on 17th, maka aku akan stay at KL on 17th,18th,20th,21st.. wah lamanya.. itupun if xg awal lah raptai..if gerak ke KL awal for raptai, mmg lg lme lah stay KL.. yey, jumpe najwaQ..rase cam nak jumpe ema jgk lah..aummmm

haaa..habis dah cerita.. so skrg kena concentrate pada test n test n test bebeh.. dan dan dan xsabar nak tggu this 26th November.. my convocation day at shah alam.. see u all ex KPTM-UITM students, BUIBUI

nah, amik gambar tgk puas puas :P



















bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: