Sunday, July 25, 2010

ape tajuk yg sesuai yer??

assalamualaikum bloggers~
mmg suda mjadi hukum alam la yg kite
akan ader mase2 yg kite bz dan
mase2 yg kite senggang..
beberapa ari yg lepas adalah mase2 senggang ku..
perghh ayat..cam karangan standard 6 lak..
hahaha~

seriously,
ari nie aku rase aku free dan
bebas tok bwt ape saje
ta mcm ari2 len, dpenuhi kerja blungguk2..
ta mng tgn aku..
sbnrnyer2 nyer ta la free sgt..

japg aku nak basuh baju
g bank
wat power point
tutorial mgt
homework law
kemas blik

aaaa..free ke mcm tue ek?
sekurg2 nyer aku ta jd BA ari nie..
ape tu BA aa?
biarlah rasia..weeee~

semlm,pg2 buta lagi aku da btolak ke Melaka..
ke Country Resort..
ala,yg dekat2 dgn Taman Mini Malaysia tu.
haaa,yg tue la. rakyat Melaka pasti taw kan..
ade la urusan nyer..kalo nak taw jgk,
msg aku taw..t aku gtaw ape urusan kat Melaka tuh..
excited tak rase?? haaaa..

sharian kat sane mbuatkan aku kepenatan
dan kesakitan otak..biasela,
tlebey input lam pale..smp
benggong jadinyer..
tp sume 2 trase t'ubat sdikit sbyk
sbb dpt mkn tgh ari free!
haaa, ape lg, smangat trus den mmnuhkan
pinggan boolat besar tue dgn mknan..
aku amik asam pedas ikan pari,
sayur ckt dgn siput sedut masak lemak..
pergh~ myedut sakan aku ari tue..
mkn mlm pon free..tp sbb da mkn lewat sgt,
aku cume amik udg dgn aym tepung jep.
ngantok lebey2..

smp umah pon pg2 buta..
tp walaupon syok g melaka,
aku jd sedey balik sbb ta dpt jumpe parent aku jumaat ari 2..
bkn sbb aku mgelak ke ape,
aku mmg nak jmpe gler parents aku..
rindu siot weh..
tp komitmen yg aku ader skrg
myebabkan aku ta der pilihan taw..
haa,sedey taw tak..
dah la mak aku kate rindu gler kat aku..
cam nak mnagis aje time taip nieh..
tp aku no choice..
kne tggu raya nie la bru dpt jmp..waa~
lmbt lg 2..
pose pon tak lg..

k,da pjg lebar dah entry aku ari nie..
so, kesimpulan nyer,
aku jd lapa bler t'egt ape yg aku dah mkn smlm..
ape lg.. nak masak megi laaa..
haha.. najwa ta bngun lg..
letey sgt la tue smlm..
t dier da bangun br leh jln2, cr mkn..
daaa..~


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina: