Saturday, July 17, 2010

interview..weee !

assalamualaikum malaysia !
di pg yg indah dan dah nak masuk tgh ari nieh,
aku nak ckp2 ckt sal my interview yesterday..
setelah bkali2 d tunda, dan bkali2 d cancel,
akhirnya aku mjejakkan kaki jua di
E-Evolution Corporation Sdn.Bhd
bertempat d Bandar Sun
way
sekitar jam 4 ptg,

aku d interview !

pergh3~
sgt la cuak..
muke pon pucat jek walaupon da d tempik2
pelbagai jenis alat me
kap..
mmg smangat gler lah..huhuhu..
najwa pon dapat tawaran tok g interview..



hehe..muka pon talei senyum hebad2 sgt..
t rosak lak shawl yg dpakaikan Q-jey nieh~




gmbr najwa yg penuh cahaya keimanan~
aku nak tegaskan di cni, najwa sorg yg free hair,
dan hanya memakai tudung tok ke kolej k


mst nak taw kan ape yg da dtanya time interview tu an
soklan aku dpt tak la sesusah soklan najwa..
al maklum la,aku ta penah bkerja..
so,soklan pon cam soklan bler aku kne tag jek..

antaranyer~

kenapa anda mahu bkerja sedangkan anda sorg student full time?

ape kos yg anda amik skrg d kolej?

apa pendapat anda ttg company ini?

aaaaaaa..lg aku da lupa..heee

nie la pgalaman kali ptama aku d interview
selain interview di skola tok jwtn
pengawas dan pengawas pusat sumber..
haha..aku jwb penuh confident pdhal tuhan aje tawu
btapa nervous nyer aku time tue..
En. Tajul a.k.a bos pon hebad gler la
renungan dier.mnikam jtg kot..
tbelah dua..nsb bek ta pengsan jek..
hhhuuuuu~

aku nak tmbh ckt cite sampingan sal
interview nieh..
contact lense aku,perghhh..
tkoyak sebelah..mula2 ilang lam mata..
penat aku cr,upe2nyer tsorok..haha
pas2 dier blipat,then bler aku da
bkak, haa amik ko, tkoyak..
ta smp sbln aku pkai da rosak..
da kne pakai yg br..
sedey toi..k lah, nak mam tgh ari..
daaaaa~







bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

Eirma Rohayu said... [Reply to comment]

dpt dok kijo nyo ?

Lina_Lin said... [Reply to comment]

dpt2..
wee..
aku n najwa dpt..
shusssh~
rasia kite k..