Wednesday, July 14, 2010

buku komik jepun/ manga

baek lah..aku ta maw mula dgn mukadimah yg aku
mmg sbenarnye ta reti nak wat tuh..
sng kate mmg fail la kalo ader paper mukadimah blog..
hahaha..ukeilah..ttg buku komik yer..
aku mmg fanatik la..dan aku bkongsi minat dgn najwa..
kami adalah pngumpal tegar komik..keh3
sgt suka bace komik..jd kne la mbeli komik
all the time..jd dwet pon bhabis kat komik jep..
komik br 7.50 komik lame 6.50..
aku ta kira brape byk dah komik yg
tsimpan lam kotak aku tuh..
tp ta la sbyk cik najwaQ..
dier sume byk lah,novel pon dier,
komik pon dier, bju pon dier..
nsb bek pakwe pon ta byk kan cik najwaQ..
haahahahaha..kalo dier bce nieh sure dier bsg pnyer~

kebaikan bace komik nieh kan

of coz la tok isi mase lapang
leh la psg angn2 mat jenin tok dpt laki nsem..aww~
lg, tok memantapkan tktik ngorat laki..
pastu bley la tiru stail watak2 pompuan lam komik tuh..
cam gadis innocent gitu..haha

aku suke bce komik sbbnye komik boleh habis
dbace lam sejam jek..kalo bce novel maw shari aku
mnatap novel tuh..yela,mst pas da mula bce novel kite akan
ttnye2 smbgn dier kan..2 yg mmbuatkan kite
trus-trusan mbace tnp myedari ari dah btukar
dr cerah ke gelap..haa,abis tnggl smyg..hak3..
ta baek taw..tuhan murka nanti..

oklah,abis da topik sal buku komik..
jd mari kite mbace komik ttg aku lak..haha
aku sakit perot la wehhhh~huhu
mmg nazak dah aku smlm..tido talei kne angn kipas lgsg..
nsb bek smlm ta pns sgt..pas sapu minyk aku pon
bansur2 tido..pg tuh,haa amik ko..tlabur la saham aku
kui3..perot masuk angn mlebihi had..
jd 2la akibatnyer..pedih perot smp ke hari nie..
ukeilah,maw stop mgetuk2 keyboard lappy farah nieh..
kate dier da pjg bebenor aku mnaip..
jd,jmp lg..daaaaa



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: