Monday, July 12, 2010

curi2 pnyer post..ahakz

hahahahahaha..
ape la mukadimah start dgn gelak..
ala,sesuai la dgn title entry aku mlm nieh..
sgt truja tok mnaip blog sbb
aku boring wat MAF220 nieh..
alahai, byk bebenor la kawe2
soklan aku kne jwb..puas aku
mgelamun br dpt jwb 1 soklan sal
production..hehe..2la stail
aku bler jwb past year MAF..
kui3~

aku ta der cite hebad sgt minggu nie slain dr
kes catu mcatu aer kat lam umah nieh..
aku trase diri aku hebad gler bler
mase mandi aku sempat lg mnadah aer
tok penuhkan baldi for my fren to get shower too
hahahaha..sgt hebad bukan??
mula2 aku stress gler sal aer nieh sbb mmg aku
mandi pakai kuantiti aer yg byk taw..
sbb 2 aku sgt cemas dan mgelabah..
lame2 aku mls da nak pk..
bek aku pk sal study aku nieh..hahaha..
tp cian najwa..bilik banjir uh~
nanti ah chong dtg,kita ketok pale
ah chong ramai2 taw..ye kawan2..

k lah,nama pon curi2 pnyer entry,
talei la post entry pjg2,
sementara tngu c aisyiah myalin term paper
at ym,aku pon nyempat2 kan lah wat entry nieh..
skali lagi,aku sgt hebad kan kwn2? ceh3

mlm nie besday ieda
marilah teman2 serumah kite wat
celebration without include the use of
water..talei mbazir da skrg..
air sgt bnilai taw..sape pnah catu air pasti
amat setuju dgn aku kan..

haaa,dah2,jum kembali ke MAF220
ader lg 4 past year lom djengok lg..
tata,jumpe lg lam entry akan dtg..

coret2: wat MAF smbl dgr jiran sbelah karaoke lam jamban..


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: