Friday, July 30, 2010

episod sedey

aku semakin SEDAR dgn perubahan diri aku..
SUNGGUH
aku ta mcm dulu lg..

aku tkt dgn diri aku skrg..
aku ta mahu kembali kepada perangai lama aku..
selama lebeh 1 tahun 7 bln 2 hari,
aku dibimbing oleh c dia
tp sekarg aku da ta respect dia..
sume 2 ilang dlm sekelip mata..

patut ke aku salahkan dia 100%?
ta, ta boleh..
kawan2,aku bersalh juga..

tp aku ta mampu nak selindung,
aku cukup2 tkilan..
apa yg bwt aku ilng respect kat dier,
sbb dier bwt pekara yg dier btl2 larang aku bwt..
bodo kah dier sbb ta pk kan dulu ttg ini?

alasan,alasan,alasan..
SUMPAH
kali ini aku ta tmkn dgn alasan dier lg..
senyum aku,tawa aku
cume ketika bersama kawan2..
MUJUR MEREKA ADA~
dan bila aku dgn dier,
aku mula rasa pedih..

MEMANG
aku da lama maafkan dier..
namun selepas kemarahan e2 reda,
aku mghadapi saat2 sedeh..
bukan sedeh kerana hbgn makin retak
sedeh kerana aku dperbodohkan begitu aje..

keputusan d tangan aku..
YA
aku adalah wanita yg amt mmikirkan
betapa lamanya perhubgn e2 belaku
SAYANG
kalo hbgn e2 tamat begitu sahaja..
sedgkan kami suda mrancang masa depn bsama..

NAMUN
kali ini aku ta terdaya..
aku mgaku, pntu atiku sudah tertutup tok c dia..
dan juga sesiapa sahaja yg bgelar LELAKI
namun aku masih t'nanti2 ikhtiar c dia
demi memastikan hbgn kami dpt dselamatkan..

DULU
aku sgt takut kalau2 dia pergi dari sisi aku
namun SEKARANG
aku hampir tidak PASTI~





bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: