Monday, August 2, 2010

kamu harus gembira

YE
kamu seharusnya bergembira
dgn sisa2 hidup yg ade skrg..
sisa2 ker?
tak..tak..
abis 2 ptot d panggil ape yer?

well sekarang aku bhasrat tok lupekan semuanyer..
kalo korg ikuti pkembangan aku jd korg tawula
ape yg aku mksudkan di sini..
the truth is,
aku btl2 sygkan dier..
biarpon ati da bekecai2 tluka,
aku leh la amik cellotape,
lekat2 balik..
ATAU
jahit pakai mesin jahit industri mak aku tuh ke..
hehe..

actually aku byk keje nak dbuat..
TAPI
huhuhu..pencuri masa tgh buat keje..
see, now im on FB n BLOG
so naughty ye kamu
C PENCURI MASA~

MAF220
FAR200
CTU231
BEL311

ye..
ape lg eh kawan2..
aku da lame ta updated aku
nyer study schedule..
jd, ginilah gamaknye..
abis aku lupekan..
huuuu
aku kne bg peringatan di sini k..
aku sorg yg mudah lupe..
short term memory..

oklh..nak wat keje nieh..
t jumpe lam entry akan datang..

coret2: thanks godzila~

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: