Saturday, December 25, 2010

AWARD AWARD :)

Assalamualaikum para blogger sekalian..
petang nieh aku nak langsaikan utang award2 nieh..
bukan sengaja aku peram,
tp aku rase elok aku gunakan
post sal award2 nieh time aku ketandusan idea..
tol tak? cam skrg nie lah..botak pale pk oh :(

Award pertama datangnyer dari incik umar yg cute


macehh eh Umar sebab tag lina award nieh.. :)
so lina nak tag award nieh kat


award kedua dari conteng corner




macehh eh sume sebab teregat jugak kat aku tok bagi award2 nieh sume..
aku sgt2 hargai nyer..
actually aku nak mintak maaf kat sorg blogger nieh..
aku ta tawu sape tp dier ader tag award kat aku..
aku cmpan lam draft tp bler aku nak pos rini draft tu ta der...
waaaaaaaa!
aku harap kalo blogger tue terbaca tolong maafkan aku eh..
bukan sengaja aku peram, aku ingat2 lupa..
maaf eh...

ukeilah, e2 aje..macehh eh sume..
Babai !









bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

1 sayang blog lina:

MiZi said... [Reply to comment]

datang jenguk mizi.. sedeyh

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/satu-entry-banyak-kisah.html