Saturday, December 25, 2010

OHHH ROSSA !

Assalamualaikum semua..
hari nie aku cam excited nak cite sal artis dari seberang
yg aku tergila-gilakan..

Mula2 aku cam minat jek lagu2 dier..
pastue makin lame makin penuh lak hp aku
dgn lagu2 dari Rossa nieh..
suddenly br aku realise yg aku rupa nya dah
 fanatik dgn minah nieh..
ohhhh!

pic dari uncle google ~

cute kan dier..
kecik2 molek..
first lagu dier yg aku dgr ialah Pudar  
actually mase tue bukan femes lagu nie sbb Rossa nyanyi,
to sebab tarian dlm video klip nieh..
contohnyer....

dari youtube sepenuhnyer :)
lawak sih video nieh, aku yakin ramai yg dah tgk video nie
time lagu Pudar melonjak naik..tol x?

lagu lain2 yg aku minat 
 
dan lagu yang best oh sgt2 lah best dari Rossa nieh
 
mmg de BOMB la dua lagu nieh..
aku dgr banyak2 kali pon ta buhsan wehh..
ta caye korg klik la link kat atas nieh..
trus smpai kat youtube :)

ukeilah, 2 je aku nak share rini..
jumpe lagi
Babai !

coret2: macehh pada google and youtube :))


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina: