Wednesday, January 12, 2011

SEDAPNYER MAKAN MAKANAN FREE !



 Assalamualaikum semua!

Korg patut bersyukur taw sebab kali nieh
aku dapat sajikan ape yg aku makan dgn 
kengkawan aku kat restoran kapal
area Kampung Baru..
The Ship , penah dengar?
femes tue,penah masuk Jalan-Jalan Cari Makan..

Jarang lah,aku sempat nak snap ape aku makan
sbb nyer pas food dah serve depan mata,
tak de bende dpt difikirkan selain
text msg godzila dgn makan aje..

kebetulan mase nak makan tue kawan aku,
ktaorg pangil dier anjer,
snap pic ktaorg gune fon aku..
jd ley lah aku tontonkan kat korg antara menu2 kat c2..
sume kos ditanggung 100% oleh Najwa :)

 aku makan Grill Chicken,
sedappppp, xsmp 15minit dah clear ayam lam pinggan tue taw!

 Nie Najwa, tukang belanja tok kali nieh..
dier makan chicken sizzling...
mase dorg serve food Najwa,
byk gler asap,berkepul2 kot..
rugi gler tak amik gmbr time tue,
sbb ktaorg pon cam teruja tgk..haha
 lupa habis..

 menu anjer lak chicken boxing
mmg ayam tue betul2 boxing lah..
aku dah abis mkn br mkanan dier smp kot..
around 8ketul jugak la..
arif a.k.a bf anjer mkn black papper beef kalo xclap..
tp daging la sbb tak der rupe ayam..haha

ader 3 menu lagi yg dorg order, fries, omelet dgn spagheti..
tp aku ta amik gmbr pon..bz mkn!
hahaha..tgk2 da clear pinggan yg tinggal fries aje..
anyway,food dier sedap..
affordable lah..
makan c2 time dorg nieh dapat gaji aje..
tak dpt gaji lagi jgnlah datang cni,
western food aje pon,baek balik umah mkn nasik!
jimat pon jimaaaattttt ~
hehehe..
oklah,sangat ngantuk dahhhh..
sbb dah lame tak wat entry br aku
gagahkan badan nieh menekan2 keyboard lappy..
akhir kate,
Babai !


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

nora said... [Reply to comment]

nak ikut nak ikut nak ikutttttt

cn said... [Reply to comment]

nenek tua oi, chicken boxing tu 5 ketul je la..