Wednesday, February 9, 2011

ASSESMENT 1 BEL312 SUDAH HABIS !




Assalamualaikum semua !

wah, lame gler ta hupdate an..
aku busy la wehhh..
teramat busy selain tengah melayan kecewa
sebab tertinggal bluetooth device kat Penang..
dah tue, cam ner nak bluetooth gmbr dr tepon?
lappy pon ta der bulit in bluetooth..
kena wat muke kecian la..apo lagi..
pinjam la sesape pnyer lappy..
biaselah, aku bermuka tebal ;p
so kali nieh aku pinjam lappy ida,
housemate as well as roomates aku..
aku pon ape lg, bluetooth abis abisan lahhh..
lebey2 lagi ader lak gmbr aku ber' camwhore
sebelum gerak ke kolej
tok present ttg KFC Holdings Malaysia Bhd..
1st time dlm idop aku selama 19 thn beberapa bulan nieh,
 aku memakai tudung warna merah seperti ini..



superrrr merah..
segan aku nak jalan g kolej...
huhuhuuh

                                                              
 yer... 
saya suke camwhore berlatarbelakangkan jamban 



      senyuman dalam kecuakan..

tapi alhamdulillah lah,
presentation group ktaorg bagus2 aje...
ciap dapat makan kfc free lagi tuh..
TIMEKASIH ADAWIYAH :))))))

mgu depan kena proceed dgn roleplay pulak..
adoiyai, mane maw cr camcorder???
penin2..
ukeilha.. stop smp cni aje..
BABAI !


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: