Saturday, February 19, 2011

DATE DENGAN NAJWAQ ! KARAOKE BEB, SILA LA JELES

Assalamualaikum semua !


kabare anda sume?
sehat kah? lame betol la tak mengetuk ngetuk
keyboard tok post entry ke blog kesygn aku nieh..
hari2 aku jengok tp malang nyer ta ckup mase
tok pos entry, blogwalking masih bley
dijalankan, tp biaselah,
baru mood blogwalking datang,
time time tue jugak lah line wifi free nieh
nak wat problem..
~ potong stim betoiii ~

so,
rini aku nak cite la ckt aktiviti yg aku wat semalam..
tengah ari tue aku kuar dengan Najwa,
gurlpren aku..
kami menuju ke Time Square, yeahh !
mula-mula nak g terminate broadband,
pastu usha-usha la harge karaoke
Neway , still ader ladies offer
apo laie, membuak-buak la di dado
masing-masing tok lepaskan gian melalak..
hambek kau, 3 jam nieh kau melalak la puas-puas..

masok-masok terus capai remote control nak adjust music dgn mic


dier yg paling gian nak melalak ;P

2 milo ais and 1 set of fried nugget and fries.

kan aku da kate, dier yg paling gian, 
tgk tue muke xcited lebih ~

Najwa karaoke aku makan la, apo laie!

kandid ! tah aku tgh nyanyi lagu ape tah..
banyak sangat, tapi kalo aku nyanyi dudok nieh,
sure lagu bukan high not ,
biaselah,lagu high not kena lah suara dari perot,
thats y lah kena berdiri ye mek !


lepas 3 jam karaoke,
mesti kena singgah toilet,
bilik tue sejuk sangat, Najwa da ta tahan nak kencing..
tgk aku, segelas air milo aku sedut, steady aje ag, 
pundi kencing besor, hebad kan? haha


da lame usha bear besar nieh..
sape pengunjung tegar TS mesti tawu an
bear yg landing baek pnyer nie kan?
kalo bagi free pon aku tanak, seram doh 
kalo tetibe wujud lam umah aku nieh..

oleh e2, cukuplah sekadar bergambar wat kenangan :)
najwa nak jugak gambar dier dgn bear, hambek2..


berjalan sakan weh sehari tue.
.lengoh kaki nie haaa..
dwet dlm purse pon kering kontang..
maklum lah,tinggal seminggu je lagi Mara nak masukkan dwet,
jadi bley la berbelanja secara tidak berhemah..
( korg jgn ikut yer perangai super buruk aku nieh )

ukeilah, see u in the next entry..
header suda tukar baru punyer..
makin bersemangat tok berblogging :)))
till then, BABAI !

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: