Thursday, March 3, 2011

LESEN KERETA & DEMAM !

Assalamualaikum semua !

korg sehat tak?
aku ta sehat lah wehh..
aku sgt menyesal sebab selama nieh
aku bertahan dari minum air berais,
then semalam aku  da ta tahan sgt,
aku minum gak, teh ais..
sebelum minum tue,
aku berjemur di bawah panahan mentari,
tok bergamabr sekelas,
lepas dah abis berposing sakan,
aku pon g la makan..
aku order nasi putih ikan patin tempoyak
dengan teh ais..
lepas tue masok kelas dah rase2 dah tekak perit..

siyes aku mmg cuak giler kalo sakit tekak..
sebabnyer sem nie, BEL 312
sume assesment kena wat presentation..
presentation pakai suara so suara nie lah yg paling penting skarang..
huuuu..then biler da sakit tekak,
sakit yg len-len pon menyibokkan diri lah sekali..
hari nie aku pon demam lah :(

pasal lesen kereta lak,
aku aku menghadiri kursus ahad nieh..
ala, yg dengar ceramah beberapa jam tuh!
aku wat lesen aku kat SKEM,area Gombak,
tawu x? sape penah wat kat sane?
share-share lah ckt info nyer :)

aku wat lesen D,
lesen motor aku tamaw wat walaupon beza seratos lebey aje..
lagipon dwet ngam2 aje tok hambik lesen keta..
k lah tue daripada tak der..
siyes xcited + berdebar-debar..
 wish me luck ok!

dah la tue,
nak rehatkan otakkk..
bubbye !




bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P