Friday, June 10, 2011

NASIB LAH FREE INTERNET KAT UMAH SEWA TUE DAH TAK DER ! LECEH LAAAA


Assalamualaikum semua !

Adei, internet kat umah sewa tue probs la pulak.. nasib lah dah 2 taon idop dengan internet free.. skrg kene pikir lak nak gune khimat wifi dari syarikat mane, berapa sebulan nak kene bayor, bla bla bla..  LECEH !

so story tok beberapa hari tak update nieh, aku buzy wooo blaja.. sem nieh blaja cam laju superr..otak aku pon boley slim woo kalo asik soh berpikir 24 jam.. nasib lahh dah keje ko mmg tok berpikir pon wahai otak..

bercerita pasal berfikir, sem nie aku amik bel313, yakni critical thinking. dalam bahasa melayu nyer berfikir secara kritikal.. tp aku kecewa lah wehh.. lecturer aku cakap orang yang left handed iaitu aku, susah ckit nak berfikir secara kritikal.. nasib lah.. sobsss, terima jela hakikat yang aku perlu berusaha sampai cikit lagi nak mati tok score bel313 nieh..buku pon mahall, aku takkan sia2 kan dwet mak bapak aku woiii.. kerja keras lah wahai amalina ~

n esok aku nak wat latihan belajar kereta yg 8 jam tue,, esok baru jam pertama dengan kedua.. excaited giloss nak pegang stereng kereta.. selama nieh dok pegang stereng kete kat pusat games aje..tp nervous tue ttp ado..mane boleh xder, berlagak cool tue ader lah..haha

aku nak hupdate e2 aje kowt, nak tgk wikipedia jap.. lecturer bel der bg hwork ckt, kalo xwat nt kang xhebad lah aku lam critical thinking ;P ukei, buibui semua ..




bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

1 sayang blog lina:

Eirma Rohayu said... [Reply to comment]

haha , nasib baik ak right-handed . huhu ! bolehlah aku ber'critical' thinking . ak gembel jew weihh , lect bg buku potostet , tak mahal , tak payah beli gn mahal sgt tuee .