Wednesday, June 15, 2011

INVITATION TO MITI ANNUAL REPORT 2010 HI-TEA !

Assalamualaikum semua !

tajuk grand gituu.. tempat pon grand, buat kali pertama seumur hidup aku dapat g tempat cam gitu yg salu org2 dewasa di umur 30-an aje yg g.. yela,sape yg nak dengar sal perihal annual report kan? aku pon xsanggup nak dgr, bukan sbb ape, sbb aku xfhm lah derr..

semalam g Matrade.. dengar MITI annual report taon 2010.. kalo korg tak tawu Matrade nieh tempat urusan perdagangan antarabangsa a.k.a international trade.. mase aku form 4 dolu-dolu aku penah g sni..tp xmasok lah dewan besar gedabak dier tue..cume round2 tgk product yg Malaysia export ke luar negara. kadang2kan aku xpenah pon tgk barang tue kat Malaysia, tp padahal dah sampai ke luar negara dah product tue taw..

nie lah tempat dier, area mane pon aku xtawu...
aku kan buta jalan T_T

aku suke 1 benda aje, makan free dan goodies bag.. dapat 2-2 nieh sengih sampai ke hidung taw..cam ner aku sengih smp ke hidung, sape yg penah tgk aku wat tawu lah..haha,aku kan hebaddd ;) jum tgk gambor jom!



bangga jep rase nmpk tag nieh atas meja dalam dewan besar cm tue

nmpk gemokssss!

xsabar nak makan dah tue....

majoriti dak kolej pakai baju purple,terutama section aku~

khusyuk nyer mimi dgn pika tgk menteri berucappp~

wowowo! sedappp, tp bihun tawar, sobsss

mimi dengan sape2 tah, mentang2 dah lepas wat muet, dah brani approach mat saleh yoo

budak2 section aku ~


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: