Saturday, June 18, 2011

INI KISAH 16 JUNE & 17 JUNE. EH TAK LUPE JUGAK HARI INI PUNYER CITE, 18 JUNE !

Assalamualaikum semua !

ha tue dia.. update secara berjemaah,kumpul sume tarikh patu update segedebuk(ader dlm kamus ke word nie eh) kat blog. . walaupun sekrg dah pakai P1, tapi faktor mase yg asik cemburu mengalahkan BF aku, so aktiviti menghupdate tergendala dgn bangganya.. apesal dgn bangganya, aku pon xtawu pehal aku tulis ayat tue.. haha,sewel sudah ;P
ader ape dengan 16 JUNE ?

actually tue tarikh besday aku.. thanks for all the wishes, xkire lah, kat fb ker, kat tepon ker, timekasih okeh.. aku egt nak wat entry sedey pnyer mase 16 JUNE nieh, tapi bebudak umah aku dorg dah bg hari aku ceria.. mane lah xceria, dorg blh wat besday rumble kat aku.. salu org sambut malam besday, tp disebbkan aku tertido selepas berhempas pulas mghafal note costing, maka dorg pon sambut lah besday aku pas aku balik dr kolej.. rosak rambut i taw..haha.. jum tgk gmbr ckit..
 dorg belikn aku kek taw :)
 tp aku kureng mkn kek sebnrnye melainkan moist cake,
 n aku pon xegt bler kali terakhir aku smbut besday beli kek,
aku suke sambut simple2, cm g mkn2..
mase amik gmbr nieh,aku br pas mandi, pastu nak ptg kek
and bagi adiah sume2, so aku belasah tuala aku wat jadi shawl, :P



timekasih sume2 yang bagi adiah,
syg korg sume taw :)


ape pulak yg jadi dengan 17 JUNE ?

17 JUNE taon lepas yakni 2010, aku stat berblog.. aku jadi berminat tok menulis blog sebb aku suke membaca blog. so aku menulis tok org len membaca, mengenali hidup aku, dan bler aku bercerita ttg salah aku, ia akan jadi pengajaran buat si pembaca2, juga memberi sedikit pengetahuan yg munkin mereka tidak tawu.. so sekarang usia blog aku sudah mencecah 1 tahun.. alololo, hepi aniversary ye blog, harap cinta kite berdua akan menjadi lebey utuh :) 


18 JUNE , eh, hari nieh lah kan???

aku pergi belajar memandu ari nieh.. semalam org tue anta msg ckp nak pick up aku kol 8.30.. aku bab2 berjanji dengan org ( selain bf aku ) aku mmg on time.. sbb aku xsuke dorg menunggu.. BF aku xpe kalo dier nunggu aku, haha sbb aku tawu dier ley sabor (padahal smp je kat dier terus dier bebel baik pnyer) . aku anta lah msg kat org tue ckp aku tgu kat bus stop, then selang 10 minit dier balas,cakap soh tgu.. aku pon tgu lah dengan sabor nyer.. tuptup 9.30 baru amik aku.. see, betapa sabarnyer aku tunggu dier, sejam ok.. pastu pegilah tmpt memandu.. 

sebenarnye aku kena sampai tmpt mandu tue sebelum kol 9 sbb time aku blaja sepatutnya 9-11.. tp nak dijadikan cite aku smp kat sane kol 10.. aku pon msg ciap2 ckgu tu kate aku lambat ckt.. bler dah smp dier pulak ckp dier ader urusan. so aku lak nunggu dier.. tik tok tik tok, mak aih, dah kol 11.45 dah nieh.. aku still xtnyer ckgu tue nape lambat sgt, yelah sabor lah katekan.. then dier msg, dier on da way nak g kat aku, aku pon tgu lah lagi, PAP, pukul 12 tgh hari dier pon smp.. bler dah ditambah tolak jam sume, aku dah nunggu hampir 4jam stgh ok, bapak pnyer penyabar kan aku.. tawu sebab ape?

BILA KITA MENGEJAR ILMU, SABAR ITULAH KATA KUNCINYA.

till then, BUIBUI ~


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

1 sayang blog lina:

wawalicious said... [Reply to comment]

lepas dah lama tunggu, antar mesej kat aku yang tengah demam dan baru lepas mandi..

p/s:aku sambung baik punya kan :)