Thursday, July 7, 2011

NAPELAH SEM NIEH TERUK SANGAT :(

Assalamualaikum semua :)

tension lah kawe2 blog sekalian.. nak update blog pon xder mase ( padahal sibuk ber'fb,ciss ) .hidup aku pon tunggang langgang.. bler blaja faham2 gitu aje..alahaii,ape nak jadi dengan kau nie amalina oii.. egt cikit parents kau kat penang tue ha..

subjek yg paling stable skrg cume marketing aje..masih on track.. tp costing, accounting, taxation, aku LOST, totally lost.. aku xdapat catch up kepala2 budak dean yang len yg bapak super laju mcm tren kat jepun tu ha.. paling ketara dlm FAR300, dorg dah dapat purchase consideration aku baru tulis item dalam tue.. yg sedeynya Miss pon xtunggu kitaorg ciapkan.. then keje aku tangguh tangguh tangguh, at last aku ignore aje sume tue..sedeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :(

TAX pon cam tue gak.. Miss yg mengajar tue ok, cume masalah kat akulah..xpaham2.. aku xtawulah org len faham ke x, tp aku mmg xfaham..reason aku xfham aku tawu, sbb aku xegat items yg ader bawah section-section dalam sub topic 2.. ciss.. cepatlah egat amalina oii.. wuwuwuwuwu..

dan MAF pulak, maaflah madam, madam laju sangat2.. sy dah gtaw kan, sy bukan fast learner mcm bebudak len dalam kelas tue..sy xder ability nak tngkp selaju dorg ape yg madam ajarkan..sedey nieh.. dan tolonglah jgn anggap sume yg dalam kelas tue bebudak pandai.. sesungguhnya sy cume bernasib baek tok berada dikalangan mereka.. T_T 

aku suke belajar, tp bukan belajar laju2..  


jadi budak skola lagi bes..huuuuuuuuu



BUIBUI ~


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

1 sayang blog lina:

AISYA@AISHA said... [Reply to comment]

alahai.... saba k adikku sayang... leh pyer... slow2...