Tuesday, July 19, 2011

NASIB AWAK LAH KAKI KIRI , T_T

Assalamualaikum semua :)

sekarang tengah cuti sem.. sangat bahagia dok kat umah.. makan mcm heavan okeh.. dok KL mkn mmg heaven, duet yg xheaven..huh ~ ~ dalam list yg aku buat dalam entry sebelum2 nieh, byk dah mknan yg aku dah dapat mkn.. udang masak lemak cili api, durian. yong tau fuu, abc, koay teow sup.. ape lg eh? 2 aje kot..yg len dalam lom dipenuhi lagi..hehe..esok pasar malam kat umah nieh, nak mkn satay pulak ler..hee.. dapat mkn 4 5 cucuk pon dah ok..pelepas gian..haha.. satay ikan mane nak cr eh? pakcik yg jual satay tue xdapat dikesan lah.. pakcik, jangan lari, meranalah saya xdapat makan satay ikan pakcik tok cuti sem nieh..nt xder semangat lak nak blajar gara2 xdpt mkn satay ikan pakcik..haha.. ayat propa betul,ceh..

cuti seminggu nieh aku tolong Makcik Lia, (kawan mama) buat biskut raya.. ader mcm2 jenis.. dulu mase aku form 3, aku yg perkenalkan mama dengan Makcik Lia sbb aku kwn dgn anak dier (kwn lah sgt pdhal ex-boyfren) muahaha.. mujur mr boyfie sgt memahami..xdak nak jeles2.. dulu aku wat yg packaging biskut aje..gentel2 biskut (espeacially almond london) tersangat lah fail..tgn keras cam kerja buruh binaan aje k.. skrg pon still keras lg.. tp belajar lah..lame2 tawu lah  nak wat bentuk almond london tue..mkn mmg lah sedap, buatnyer susah hoii.. aku wat smp juling2 mate, ciap pastu terjun longkang lg taw..

sebelum pegi amik adik perempuan aku balik dr sekolah, aku dgn mama pulun  lah wat almond london, time nak balik tue, tah mcm mane, cantik aje kaki kiri aku masok lam longkang..mujur tak dalam..luka tue pastilah ader..bengkak jugakla kepala lutut dgn ibu jari aku nieh ha.. dahla penuh luka dah kat kaki nieh..luka pakai kasut baru lah, luka kene gigit dgn baby (kucing aku) lah.. sakit woo... berdenyut2 aje.. tp apekan daya.. aku mmg careless..huuu..

oklah,dah panjang lebar aku karang..nak tdo..homework n assignment, dont worry bebeh.. sume akn dibereskan.. InsyaAllah.. bukan byk pon, 5 subjek aje, cikit aje kan??kan?? aku mcm nak mati tgk assignment...huuu.. BUIBUI ~







bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

1 sayang blog lina:

cik lya said... [Reply to comment]

woot woot...suke almond london =.=