Saturday, July 23, 2011

TRAGEDI JATUH LONGKANG BERAKHIR DGN RAWATAN DI HOSPITAL ;(

Assalamualaikum semua ;)

lama nyer baru nak hupdate..seminggu cuti nieh aku g keje.. wat kuih raya taw.. entry sal kuih rayer t aku hupdate.. bes taw kuih raya kat tmpt aku keje nieh..sedapnyer xdpt diluahkan..semua biskut makcik tue buat sedap..aku tawu la sbb aku dah rase semua.. n sgt2 berbaloi..walaupon ada entry yg aku penah bace kat blog sorg nieh kate harge kuih raye meningkat hmpir 40%, but biskut raye makcik maintain je harga.. ok stop2, nt sambung lam entry lg 1 hokeh, sabar yeee ;)

cerita aku jatuh longkang dalam entry nieh n sambungan dier skrg jugak aku citekan..sadis okeh.. 3 ari aku thn denyut2 kaki aku nieh..lutut berdenyut cikit aje, tp ibu jari aku, tak tertahan.. time tido jugak nak berdenyut kuat2 pon.. last2 aku g hospital.. ingat kne inject aje, sekali doc kate dah lame sgt, kne mkn ubat.. 3 jenis lak tue..

aku lebih rela kne inject 10 jarum sekalipon daripada soh mkn ubat..dhla tue, kapsul 2 jenis, 1 jenis lg tablet kecik..antibiotik, thn sakit dgn kancing gg.. sekali aje aku mkn, pastue tak mkn2 dah.. ubat kapsul aku bukak, tuang dlm sudu, buh air cikit then telan.. bau ubat tue sebijik bau air tencing kucing aku weh..busukkk.. thn sakit aku xmkn, tablet tue kne isap tp ku knyah,then minum air.. tobat aku xmkn dah ubat antibiotik pas nieh..seksa nyerrrrr..

kat hospital doc soh masok bilik hijau.. kne buang nanah lam ibu jari aku nieh.. kuman lah katekan.. aku buang gak nanah tue kat umah gune jarum, hampir 4 kali aku buang tp xberkesan, sekali kat hosp dier gune pisau laaa...sobss


sarip doll (doll aku tmbh sndri name dier sarip aje) tgh kerjakan ibu jari aku

nmpk jek muke cool, sbb mak aku snap pic time dah ciap..mase tgh dok belah2 tue,
dah abis gaya aku dah dok thn sakit.. wuwuwuwuwu

hasilnya..tadaaa..
T_T
nmpk cikit aje kan, tuhan aje yg tawu perit nyer hokeh..

BUIBUI

coret2: curi gmbr dari blog mak aku : K-POH  ;)


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

Mia Liana said... [Reply to comment]

Ala kesiannya.semoga cepat sembuh.ubat wajib makan,tau..

Lina_Lin said... [Reply to comment]

@Mia Liana

ubatlah yg plg lomah.. timekasih yer :)