Saturday, November 12, 2011

TAG FROM FB ( farah baharin )

Assalamualaikum semua ...
i've been tagged
so lets see what is it about
* tak bole tag org yang same
* letakkan semua syarat2x ny kat entri   
* pastikan mereka tahu yg mereka di tag
* ceritakan 11 perkara tentang diri anda dalam entri
* jawab semua soalan yang diberi oleh orang yang tag anda 
* buat 11 soalan tokk mrk yg ditag pula ....


Task A
eleven things to describe myself :-

perot sensitf
cepat marah 
cepat sejuk
cepat terasa
cepat nangis
penyayang
hidup mengikut mood
cepat kesian
suke makan benda masam
down to earth
suka bg orang gelak


DONE !
continue with Task B

1-bagi pendapat awak terhadap diri saya.
tabah orangnyer

2-nasihat untuk blog saya
1 nasihat 5 kupang, haha

3-minat korea x?? ulas sikit..
minat dan ulasan aku ialah, no comment ;P

4-blog yang korang nak suggest kat saya?
khatam lah dulu blog housemate ko nieh..haha

5-artis malaysia yang korang kurenngg.. sebab..
banyak.. low mentality

6-benda makan yang korang  nak suruh saya rasa... sertakan gambar..
ulat sagu, femes in Sarawak.. ader bran? haha.. joke ~

7-lagu yang paling menyentuh hati korang...
banyak, depends on situation 

8-kalaw buka fb dapat pe?
dapat buang masa

9-tempat idaman?
tahla, sume tempat rase nak jelajah

10-warna kegemaran.. why??
biru, hijau, putih, sbb : minat :p

11-bila nak kawin???
InsyaAllah.. tggu aku genggam ijazah dululah..

DONE !


tag
dan sesiapa yg bukak blog aku nieh di tag..
aku xkire, kne jawab jugak, kalau tak aku nangis.. haha.. cuak cuak
soklan aku tok korang ialah seperti berikut :-

1. korang paling hebat dalam ..... ?
2. korang paling lemah dalam .... ?
3.blog, twitter, fb, formspring & etc, mana korang prefer ?
4. lagu terkini yg korang layan?
5. kawan atau kekasih?
6. percaya atau tanggungjawab ? sebab?
7. study di pagi hari atau di tengah malam?
8. dalam twilight, korang piilih edward ( vampire) atau jacob wolf) ?
9. milo or coffee ?
10. nak pesan ape kat aku?
11. suke tak kne tag ? haha ;P


OK, buibui

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: