Tuesday, January 10, 2012

BAHANG STRESS DAH MULA TERASA T_T

Assalamualaikum semua...

minggu nieh memang dah stress sangat2..semua bende menstresskan aku..semua berlegar-legar dlm kepala otak yg dh limit space nieh..huuuu..penat sangat sangat sangat..(over dahla tue kan)

so presentation FAR dah bermula..akan berlansung 2 presentation dalam 2 minggu nieh berturut-turut.. presentation 1 hari jumaat 1st presenter dan presentation 2 pun hari jumaat forth presenter. no forget to mention, ada test ETR hari jumaat masa presentation FAR yg pertama..bila dah clash macam nieh so terpaksalah amik test ETR awal sehari which means ari Khamis , 5 petang smp 7 petang..tak payah tanya masuk apa dlm test,aku takkan bagitahu.. (gelak kejam)

dan minggu depan ada dua progress report ETR nak kena hantar.. Marketing n Operational. dan aku tak tahulah bila nk siapkan progress report ETR since aku terlalu busy dengan presentation FAR yang seterusnya tue.. harap2 aku dapat cari masa dan kesihatan aku baguslah.. semalam pun dah ciap berkoyok lagi kat kepala... tidur pon meleleh-leleh air mata..tah ape disendukan pon aku tak tahulah.. dan Test MAF, TAX dengan AUD aku harap lepas tahun baru cina lah..  STRESS !


so semalam pergi habiskan dwet..baju kemeja RM49, contact lens RM69, lens solution RM15++.. lens tue patutnya beli yg RM20 aje, tapi xde pulak..time2 aku terdesak nieh lah xde jual yg sepasang..nk jugak suruh aku beli 3 pasang terus.. so skrg dwet sudah limited edition :(  baju kat Jusco pon xder sales.. time aku tanak beli kemain lagi discount smp 70%.... so at last,lepas pening2 cari, belilah baju tue jela.. sbb nk beli same kan..susahlah sikit..kawan aku habis RM200 sebab beli coat, kemeja dengan seluar slack sekaligus..

bulan nieh dwet kuar macam air.. even aku makan sehari sekali (almost everyday) tapi aku pon xtawu mana tah pergi dwet2 tue semua.. lepas bayar itu ini 1hb tue, dwet dalam bank tinggal RM 250 aje..sobssss.. ini tara MARA bagi RM630 sebulan, kalo amik ptptn, xke botak pale bapak den? huuuuu

dahla,dari mengarut kat blog nieh baik aku buat homework berlonggok-longgok tue.. buibui ~

p/s : result Muet keluar this Thursday, hmm, another stress :(



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

AISYA@AISHA said... [Reply to comment]

err... chill2... jgn stress.. nnti keje x jalan... insyaallah boleh pyer presentation tu semua...

Eirma Rohayu said... [Reply to comment]

muet dah kuar kot. grrr!