Monday, January 2, 2012

HARI NIEH DAH 2HB , DAN AKU BARU FIKIR AZAM BARU AKU :(

Assalamualaikum semua :)

ok, aku pun terfikir-fikir juga , apelah azam tahun 2012 nie kan..banyak jugaklah azam yang tahun lepas yakni tahun 2011 yang aku tak berjaya capai. semuanya atas kekhilafan aku sendiri juga. tak bersungguh nak tunaikan azam tue. yelah, azam nak kuruskan badan tue memang impossible lah.. huu..berat memang turun, tp aku masih tak dapat bentuk yang ideal.. xpelah, asalkan aku sihat sudah, itupun dah syukur Alhamdulillah. dari kurus tapi asyik sakit buat ape kan?

azam yang aku dah gapai tahun lepas ialah nak dapat dekan. Alhamdulillah, setelah 4 semester belajar, baru aku dapat title tue.. aku berharap ( kira azam lah nieh ) sem terakhir nie aku akan dapat dekan jugak. aku nak dapat Diploma Kelas Pertama ( azam kedua aku nieh ) .

kemudian dalam tahun ini jugak InsyaAllah aku akan sambung buat Ijazah. aku teringin nak belajar dekat oversea ( azam ketiga ) tapi seriously aku tak yakin pun dapat pergi. . result tak lawa.. tapi aku akan cuba. ada rezeki adalah.. tak der rezeki aku redha ajelah.. berlambak lagi Universiti kat Malaysia nie kan? 

selain daripada tue, aku nak ubah sikit sikap aku. yang malas tue aku nak rajin-rajinkan.. yang tak suka buat, aku akan suka-sukakan.. asalkan mendatangkan pahala, faedah dan keberkatan.. aku memang pemalas orang nya.. super pemalas okey? tapi aku rajin membebel, haha ;P

ok dah dah.. cukuplah tue azam di tahun baru.. aku harap sesangat aku akan capai azam aku nieh. 3 aje azam aku rupanya.. jadilah, daripada azam bertimbun-timbun tapi last2 semua hangat-hangat tahi ayam buat ape kannn? ok buibui ;)

terimalah muka aku yang rajin pergi kelas nieh, weeee ;)

thanks for reading darls !




bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

1 sayang blog lina:

Eirma Rohayu said... [Reply to comment]

azam aku nak kawen, boleh gapaikah? hahahahahaha just kiddin :)