Monday, January 16, 2012

PRESENTATION FAR 360 - TASK 1



Assalamualaikum semua :)

jumaat lepas bersamaan 13hb January 2012, jam 2.30 petang, sudah selamat aku langsaikan hutang presentation FAR360 aku..presentation penuh semangat ( bak kate Mdm Salwani ) selama 1 jam setengah berakhir dengan kelegaan dan sedikit terkilan.. aku dah buat habis baik tapi jawapan salah da.. Miss Liza tanya lebih kurang 3 soalan dekat aku rasa nya. aku jawab semua tapi sebab jawapan dah salah tinggal ape lagilah yang boleh aku pertahankan.. monyok terus muka aku T_T

nasib baik lepas habis presentation aku pergi amik voucher RM200.. baru tersenyum lebar balik..haha.. then solat zohor kol 4.15 petang.. yelah, keluar dari bilik presentation pon pukul 4 petang.. memang presentation start 2.30, tapi kitaorg standby kol 1.30 petang..pas solat zohor tunggu jap kat surau kolej. Haireen ader mase tue, tapi hati aku tak terasa nak tegur orang.. aku sangat berduka , huu..

jom layan gambar ~

kiri : adawiyah , aku , ecah ( yer,aku memang makin tembam )

nape muke kau tue lina , haha :)

tembam tembam tembam


tips nampak selim, bila amik gambar, nyorok belakang member

sila panggil aku MISS LIN hokey :)

dah pukul 12.10 pagi, k buibui :)



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

AISYA@AISHA said... [Reply to comment]

merahnya mak... hehe

Cik Ungu Kamila said... [Reply to comment]

arghh part voucher tu teramat la jeles. apa2 pun well done lina. setel sudah satu azab kan. hehe :)