Thursday, January 5, 2012

TAG DARI BLOGGER BLOG COMEL , ANA :)

 Assalamualaikum semua :)

  • You must post this rule in your entry
  • Each person must post about themselves in their jurnal.
  • Answer the question that tagged set for you in their post. And create 11 new question for new people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag, link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagge him/her.
  • No Tag Back
  • No stuff in tagging section " You are tagged if you reading this ".
  • "You are LEGITIMETELY" a.k.a Really, Trust, with all honest - have tag 11 people

ha, kemain strict lagi kan rules dia. terima kasih pada Ana yang dah tag aku.. actually aku dah penah kena tag dah sebelum nieh.  tag yang sama just soalan yang berbeza. dan dah ramai dah pun jadi mangsa tag aku. haha (gelak kejam) . so aku rasa aku nak jawab soalan yang Ana berikan ajelah..aku pon da kering idea nak tag siapa.. huhu..

so the questions are: -

Siapa nama atuk belah emak awak?
Mohd Nor,aku panggil Abah Nor, dah meninggal dah pun :(
 
Umur awak sama dengan saya tak?
 hye, umo saya baru nak masuk 21 tahun, kite sebaya kah?
 
Agak-2 bila awak boleh kawin?
lepas dah dapat degree nanti kot. sekarang concentrate study dulu

Apa makna cinta bagi awak?
Perhubungan yang tidak membawa kepada dosa itulah cinta.

Suka FB atau Blog?
Both, tanpa mereka sunyilah saya, haha :P

Guna henset jenis ape?
Nokia E71

Pendapat awak tentang sekolah.
 bila Ana nieh tanya pasal sekolah, for sure dier budak sekolah,
jadi kite tak sebaya lah kan kan?
pendapat tentang sekolah, sekolah sangat best !
 
Dah ada lesen memandu?
 Ada dah, tapi lesen kereta aje, moto takut nak bawak, hehe 
 
Pakai cermin mata tak?
saya wanita bermata empat, agak2 awak saya pakai tak spek?
ce teka ce teka.. hehe, saya pakai lens dengan spek.

 
Artis paling dibenci?
kita tak boleh membenci orang, nanti hati kita makin busuk  ish3

Sekarang tengah terfikirkan siapa?
Apek yang karaoke kat bawah nieh, 
2 tahun duduk sini asyik karaoke lagu sama aje,
tak bosan ke?


sekali lagi, thanks for the tag Ana,
BUIBUI ~


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

3 sayang blog lina:

Ana Farhana said... [Reply to comment]

thanks sudi menjawab kakak cantik :)
kite dh habis sekolah pun. tgh tggu result spm :D

Lina_Lin said... [Reply to comment]

@Naa Nana

ohh, same dengan adik akak lah.. papepun, gud luck yer :)

Ana Farhana said... [Reply to comment]

hehe, thanks kak :)