Wednesday, January 25, 2012

TAK DE BENDE NAK CITE , SEBAB TUE TAK UPDATE BLOG :(

Assalamualaikum semua :)

memang betul xder bende menarik untuk diceritakan kat blog aku nieh.. even ader satu event yang besar melibatkan aku punyer family sekalipun, tapi tak ader gambar untuk disharekan.. nasiblah kamera Najwa rosakk =,=' .. dah xbuley nak syiok2 amik gambar..

semalam semalam, 23 hb, family aku dari Penang datang tok merisik K.Rose untuk abang sulung aku tue.. abang aku baru umur 23 okeh.. awek dier tue umur 22..dari sebelah pihak kitaorg ader Mak Jang n family, dengan Mak Da n Uncle Bad punyer family. sebelah K.Rose memang ramai lah.. meriah sungguh.. dan Nasik Ambeng pon sangat sodap.. Alhamdulillah segala urusan dipermudahkan.. 

lepas selesai majlis, aku dengan family aku juga tak ketinggalan Najwa, g bersuka-ria kat WangsaWalk. 1st time pergi Wangsawalk terus nekad dalam hati tamaw g dah.. haha.. bukan tempat tok aku dengan Najwa lepak-lepak.. bak kate orang, tak sesuai dengan jiwa. 

sampai-sampai g karaoke kat Superstar Karaoke. mama dengan abah pun karaoke taw.. hehe.. kemain lagi.. pastu g men bowling.. manusia dekat bowling sangat ramai..mase tengah menunggu turn tue, terserempak dengan Amylea AF.. tak cam memula sbb dier dah chubby sikit.. tak sempat nak tegur tengok-tengok dah lesap tah ke mana..huhu..



lepas tue balik umah Mak Da kat Setapak. lepak-lepak jap sambil tunggu K.Rose anta makan malam.. lepas dah makan, round-round KL jap patu sampailah KL Sentral.. family aku balik Penang pada hari yang sama so aku pun bergegas lah balik umah sewa.. lewat-lewat balik aku pun cuak beb..

so hari nieh suppose to be dah start kelas.. tapi kelas aku xder.. jadi,marilah sama-sama kita siapkan homework.. esok nak kne anta financial etr , buibui :)


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: