Sunday, February 12, 2012

TINGGAL LAGI 4 MINGGU BEFORE FINAL EXAM , YEAHHHH !

Assalamualaikum semua :)

yeahh lah sangat..hahaha..aku cuak ok.. dahlah markah-markah test quiz banyak yang buat aku down tergolek-golek.. tapi xpe..aku percaya pada ' what u give is what u get back '. dah usaha pun kurang takkan tibe2 dapat marks ok pulak kan.. untuk test kedua minggu nieh usaha kasi lebih banyak yer amalina.


final exam starts on 12hb March - 1 April. aku cuma ada 5 paper exam kali ini. so, please please wish me luck. nieh sem last aku untuk Diploma in Accountancy. sem nieh aku nampak jek relax, tapi dalam hati gundah gulana. aku xpenah study untuk 1 paper sampai 3 hari sebelum exam start. paling tidak pon sehari before exam baru study.

mungkin aku kena lebih relax lagi kot.. sem-sem sebelum nieh even dapat marks paling corot pon, sehari aje aku pk.. pastu aku go with the flow.. last2 lupa terus.  sem nieh, dapat marks corot, tido malam pon dok masuk lam mimpi lagi marks2 corot tue.. hampeh tol. tido yang sepatotnya merelaxkan diri, terus jadi mensengsarakan diri.

dan sekarang bila tinggal lagi 4 minggu before exam nieh, aku makin rasa tamaw belajar. boleh pulak macam tue kan? mana tah semangat tue hilang. aku akan cuba dan terus cuba.. nielah kali terakhir pon nak mencuba memberi yang terbaik untuk tatapan family aku. 

yer,bersemangat sikit amalina.. kate nak study oversea, tapi malas-malas lak.. gedik lah tue.. g mintak penampor free.. ramai aje yg nak tampor ko punyer muke tue. dah, stop mengarut, g belajar amalina, shuhhhhhhhhh.. ok bye.



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: