Friday, March 2, 2012

BERSUKA RIA BERMAIN-MAIN BOWLING BERSAMA MADAM ZILA ;)

Assalamualaikum semua ;)

bertemu kita di petang Jumaat, penghulu segala hari, moga hari kita diberkati dan dirahmati olehNya.. cewah, ayat cam lam khutbah Jumaat aje kan..ohh semalam aku pergi bersuka ria.. yeayyy ! seronok bangat ;) tapi aku pakai main aje semalam.. tayah fokus-fokus.. kalau tak ader yang salu masok longkang, tak meriah lak an game semalam ( ayat cover , bhahaha ).

disebabkan banyak gambar yg telah di curi dengan sengaja daripada Facebook Amie, Has n Ziera, maka aku decide nak combine kan dalam 1 page or collage. cam kat bawah niehhhhh ;)






cuba cari mana satu Madam Zila? (lecturer ETR) ..sure x leh detact an mane satu lecturer mana satu student.. haha.. aku kasi hint lah.. madam pakai serba pink semalam.. dan sangat teror main bowling, wahhhhhhhhhhhh.. aku rasa madam yang paling cool ialah madam etr aku nieh.. ;)

semalam main 2 game.. dalam banyak2 balingan tue, hampir 70% bola tue dok lam longkang.. hehe.. aku nieh tak teror main bowling.. ada luck, ada lah pin yang jatuh..hikhikhik.



happening gila..gonna miss u guys.. aku suka dak2 kelas aku nieh..pandai2 sume..sporting lak tue :) jumpa korang time final nanti okeh, luv u all, gud luck and all the best ( bukan same ke maksud dua word nieh? ahhh, tayah amik pusing, bhahaha )

BUIBUI ~

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

3 sayang blog lina:

Amie Amisya said... [Reply to comment]

kenangan manis. hihi.. ;)

nIeZa_sYid said... [Reply to comment]

sedih la plak..kenangan terakhir kte..(^_^)

Puan Pelangi said... [Reply to comment]

hehehe , best best , pandai Lina main bowling :P