Monday, February 27, 2012

DAH NAK DEKAT DAH TARIKHNYA...

Assalamualaikum semua..

yer,memang dah nak dekat dah tarikhnya..ada lebih kurang 2 minggu lagi sebelum aku menjejakkan kaki ke dewan exam.. sem nieh memang cuak betol..paling aku takot nak jawab ialah paper audit. paper audit nieh nak cakap cam killer paper pon xleh gak sbb ader jek kawan-kawan aku yang perform..

so, aku assume tue disebabkan kemalasan aku jugak lah nak menghafal..aku nieh nak soh hafal no tepon pon malas, nieh kan nak soh hafal buku audit..oh tidakkk..lomah lutut den. paper kira-kira pon lomah, paper menghafal pon lomah..so berdirilah aku di tengah2..paper yang ader soklan MCQ lagi lagi lagi lah aku lemah.. hadeiii

so this is the last semester.. aku buat takat aku mampu lah.. hilang fokus tue memang betol sangat lah sebab de banyak benda yang aku fikirkan.. fikir apa pon aku tak tawu.. sem nieh pon terasa sekejap sangat, maybe sebab subjek tak banyak yang aku amik sem nieh, patu banyak projek2 yang perlu disiapkan..so skrg dah bebas dari semua tue.. boleh relax..

minggu nieh minggu last g kelas.. sayu nyer hati, tp suka jugak kadang2..haha..aku nak rehat puas2 so nanti boleh lah aku pulun lebih sikit tok final.. carry marks pon aku rasa tak banyak leh membantu.. nasib lah kan.. moga aku dapat bertahan sampai 31hb nieh.. huuuuuuuuuuuuu

oklah, tue aje yang aku nak merapu pagi-pagi nieh.. kelas kol 3 jap g.. so sekarang aku nak golek-golek balik..daaaaaaa



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: