Thursday, March 22, 2012

LETS PRAY FOR MY COLLEGEMATES, ADAM

Assalamualaikum semua ;)

the day before paper FAR360, kitaorg dikejutkan dengan berita Adam, accident langgar jeep.. SubhanaAllah.. besar ujian yang kau turunkan buatnya.. Moga Adam tabah.

*pinjam gambar dari fb adam, bukan curi nah.. :P
aku tak tawu the full story pasal incident nieh but yg aku tawu dier patah kedua-dua tangan dier.
dan aku terfikir cam ne dier nak jawab exam??

dengar cerita remuk tangan dier dua-dua.. but he still willing to take the exam..
kuat betol semangat dier..kalau aku lah, dah jadi cam gitu, memang aku patah semangat..
dorg cakap bila menulis, Adam akan gune painkiller..
duhhh, sakit kot, tapi semangat dier kuat.. *kagum

jadi, sama-sama lah kita doakan agar Adam cekal dan tabah
menempuh dugaan besar dari Allah SWT nieh..
aku yakin ada hikmah disebalik pahit yang Adam terpaksa tempuh
untuk sesuatu yang manis di masa akan datang, InsyaAllah..

2 more papers to go, bertabah lah Adam ;)



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P