Saturday, March 24, 2012

8 DAYS TO GO , PENANG ,WAIT FOR ME , HEEE

Assalamualaikum semua ;)

habis dah MAF330..  tinggal satu paper aje pada 31hb nieh sebelum MERDEKA from Diploma in Accounting.. perghhhh..nikmat itu kian terasa..last paper ialah paper yang paling aku takot iaitu AUD390.. seminggu gap nieh nak study sampai pengsan sambil kemas-kemas barang tok diangkut balik Penang.. 

banyak giler barang, yg nak buang, yang nak simpan, yang nak bagi kat orang.. harap-harap muat lah bilik aku kat Penang tue..store pon dah penuh dah.. buh lam bilik kucing jela gitu..hahaha..baju pon banyak nieh..tapi dok rase cam xde baju dah nak pakai..tah pape lah kan..hahaha..

nanti balik Penang nieh, bf aku hantarkan.. dier request aku masakkan spaghetti tok bekal masa singgah R&R.. aku dah mintak dah resepi kat Miss Wan.. sedap kot spagheti Miss masak mase open house ari tue..harap-harap menjadi lah..huuuu..aku lomah sikit masak western nieh.. kat umah yang western penah aku masak pon Maggi aje..hahaha.. * kemain Maggi mknan western yer lina

tak tawulah cuti berbulan-bulan nieh aku nak buat ape.. jadi bibik kah? ouh enggak mawu dong.. aku ingat nak cari keje lah..simpan duit tok sambung degree nt.. heee..nak jadi cashier nak jadi cashier.. weeee..
tapi lepas dah tercapai cita-cita nak jadi cashier nieh aku tak tawu dah nak jadi ape lg.. akauntant tue haishh, xtermasok langsung lam list cita-cita aku..hahahaha

eh dah Maghrib, nak mandi solat.. jumpe di post yang akan datang, buibui darls ;)



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: