Sunday, April 1, 2012

TAMAT DIPLOMA, JALAN-JALAN, BOWLING,SUPRISE PARTY, KEMAS BARANG

Assalamualaikum semua :))

aku baru habis kemas barang keseluruhannya.. tinggal nak mandi jap lagi kol 6.00 pagi then siap-siap tunggu my boyfie amik aku kat umah sewa then terus ke Penang... buat cam Penang sebelah KL pulak kan..haha.. dalam dok tengok-tengok sikit jek barang, sekali habis kemas, WOW, giler banyak..cm ner nak sumbat esok wallahualam lah..sama-sama kita usahakan esok yer mr boyfie..

pagi tadi tepat jam 12 tengah hari secara rasminya aku sudah tamatkan pengajian aku dalam Diploma in Accounting Uitm. paper last paper Audit. sumpah susah ditambah lak x khatam elok-elok buku audit tue.. hadeii..xpe-xpe.. past is past everybody .. HEE..

lepas dah balik umah sewa, aku tukar-tukar baju then bergegas ke Times Square. Madam Nurain nak belanja Kenny Rogers.. perghh.. berapa juta madam bayar tadi aku tak tawu lah..tapi Sumpah banyak giler makan tadi..sikit lagi nak pengsan,tapi cover..haha..habis makan-makan tue dalam 4 lebih..tunggu-tunggu then solat Asar lalu dengan pantasnya g serang bowling.. 

aku memang lemah betoi main bowling, maka dapatlah tempat tercorot sekali..HUUU.. main satu game aje lagipun weekend kan ramai betol manusia.. kanak-kanak yang baru nak berganjak ke remeja berpusu-pusu melepak..habis main bowling, jalan-jalan kejap, tunggu solat Maghrib then g cari adapter Najwa.. Najwa ader netbook baru, fuiyooo fuiyoooo

sebelum jejak kaki kat umah sewa, ktaorg singgah makan jap kat LRT.. ingat nak makan Char Koay Teow tapi xbukak lak..lantas dengan lajunya mengorder Koay Teow Tom Yum, nyum nyum..makan dan makan bergegas lah pulang ke rumah.. my boyfie dah merajuk sebab x ikut cakap dier soh balik awl.. ampun dongg

sampai-sampai umah aku dah penat..dalam dok kata nak rehat sekali tertido.. lena betol lah..msg masok pon aku xsedar.. salu sedar aje.. pastu kan, najwa kejut aku bangun tido.. my lovely housemates wat suprise party for me =)))  thank you korang.. sangat-sangat hargai..

pas bangun tue aku bukak pintu then tengok lah gelap aje kat luar.. pastu najwa hulur bunga ader coklat kat aku..aku ingat dier nak baling tepung dah tadi..biaselah kan..mamai2 lagi kot.. pastu tengok atas meja makan dorg susun lilin sekeliling tue.. air mata nak gugur dah tapi aku tahan..tamaw rosakkan suasana meriah tue.. ader cake dengan lilin.. sweet gler suprise party aku kan :))))


belon belon pon ader, yang sweetnya dorg tulis ucapan kat belon.. :))))  farah masakkan spaghetti tadi.. aku makan 2 round kot..hahaha.. dengan muke bangun tido tuelah aku bantai makan.. tak pelah, dorg dah biase tengok muke baru bangun tido aku tue..haha

ciap pasanag lagu sedih-sedih lagi taw.. fara bagi adiah :) 1 umah dapat tawu :)))



thanks korang..
aku memang suke suprise party nieh,
maaflah aku xde benda nak bagi kat korang T_T
harap korang halalkan makan minum aku,
dan tak lupa jugak maafkan segala salah dan silap aku yer..

ada jodoh kita ketemu lagi,
buibui darls


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

1 sayang blog lina:

Liyana Deli said... [Reply to comment]

hai..
kenal x akak nie?
kita same klas far 300 dulu.. hehehe
nti jgn lupe follow akak balik k
: DD