Thursday, April 12, 2012

CERITA HARI ITU : MIRROR MIRROR

Assalamualaikum semua :)

long time no see u people..haha, bahasa mat saleh tunggang langgang sudah..gara-gara dah lebih 6 bulan x belaja BEL :p lama sangat dah kan tak update belog.. bukan tak sudi nak update, tapi mood dah ke langit.. baru hari ni turun balik jejak bumi..jadi baru lah boleh jari jemari nak mengetuk-ngetuk keyboard lappy nieh :)

ari tue aku tengok wayang dengan najwa.. mula-mula nak tengok Titanic, tapi seat full tinggal seat depan sekali.. memang taklah aku nak mendongak kepala..jadi aku ajak najwa tengok filem Mirror Mirror..


cite dier adaptasi dari cite snow white, cuma dalam versi lebih komedi and santai-santai aje..mula-mula aku tengok cam boring aje, tapi lama-lama aku dengan najwa lak yang terover gelak..hahaha..nasib lah masih ader kesedaran yang kitaorg dalam panggung wayang..kalau tak,memang jatuh ah imej macho den..haha

tak rugi pon tengok cite nieh..berbaloi lah dengan harga tiket yang korg bayar,sekurang-kurangnya stress yg berkumpul lam kepala tue dapat di release sikit-sikit..gelak-gelak sedas dua lam wayang, lupa jap masalah semua, nanti kuar dari wayang baru sambung pikir balik..

then di penghujung cite Mirror Mirror nieh ader dorg wat lagu aw..lagu omputeh di hindustan kan :))) jom tengok.. lawak habis :))))


Lily Collins yg nyanyi lagu nieh a.k.a heroin cite nieh.. she so damn beautiful hokey..tetibe ter'admire minah nieh..hahaha..





dah dah,
nak renovate belog :)))


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: