Sunday, March 11, 2012

PRE-GRADUATION DINNER UITM-KPTMKL STUDENTS..

* awas , entry penuh gambar yang mampu letopkan laptop or pc korang *

Assalamualaikum semua ;)

hari itu, 9hb March 2012, bertempat di Flaminggo Hotel, telah berlangsungnya pre-graduation dinner tok students sem 6 uitm-kptmkl ;) yeayyy.. overall tentative aku tak bape berkenan sangat, performance mantop, makanan tak berapa kena dengan selera, yang best nyer just dapat berkumpul dengan lecturer and my beloved friends for the last time together.. T_T banyak gambar tok entry nieh, jadi, marilah sesame kite layannnn ~ jom jom 

haruslah disajikan dengan gambar aku yang besar gedabak dulu yer,haha
with my beloved classmates, luv them all ;)

beloved housemates , najwa xde, dier balik bilik hotel krohh krohh zzzz
mereka mereka yang di make up kan oleh aku
kena pakai topeng malam tue.. aku pakai mase kat red carpet aje..bhahaha

sebelah aku tue model hottt :)

dengan anjer, bukan aku yang pendek hokey, anjer yg tinggi, hahaha
my outfit 4 that night..muke pucat sikit.. jam mmg xlupe pakai ah, haha

dengan ada , manusia yang paling tegar layan kerenah aku, mekasih ada

ambik berkat sikit dengan calon ANC, hehehehe
asma (tengah2) ialah artis 4 that night , perghhhh..sebelah asma ialah yana cute..dier solo..hee

owner camera dslr yg aku dah curi byk gambar dr photo album dier..hahaha
ecah *pakai tudung kuning pon retissss

mimi *tudung merah tetibe jadi gugurl hot ohhh

tangga yg menjadi medan tok bergambar ;)

SAHABAT
yg mana satu, idaman kalbu, pilih-pilih..hahaha

dalila * left side , suppose to be nominated as prom queen okeh, she's so damn prettayyy
habis dinner pukul 11 lebih, kol 12 lebih aku balik bilik hotel pas penat bergambar..muke pon sengih nak tak nak aje..hahaha..sebenarnye gambar banyak lagi..tapi tak tawu dari sumber mana tah kamera yang snap tue..aku tak de kamera, huhuhuhu.. tue aje nak story, pas nieh blog sunyi sekejap.. den nak amik final exam, doakan den, hehehehe ;)




bui bui darls ;)


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: