Friday, April 20, 2012

KERJA KERJA KERJA :)

Assalamualaikum semua :)

hari nieh masuk hari keempat aku kerja.. 2 hari jadi cashier kat kaunter depan, semalam cashier kat electrical.. ari nieh tak tawu lah kat mana pulak dorang nak hantar aku.. kalau duduk bahagian electrical ngantok giler.. xde benda pon aku boleh buat..kalau dok kaunter depan syiok lah, tapi terlebih-lebih keje lak..hahaha.. xde staff nsem pon nak usha.. boring betol :P

ari nieh masok keje kol 4 petang.. lewat lah aku balik ari nieh.. huuuuu.. best keje cashier.. stress layan kerenah customer jela.. macam-macam style.. tapi aku suke.. bebudak nieh tanya aku, nape keje situ even aku dah ada diploma? aku malas nak apply sebenarnya..sebab xde org yang nak ngantor aku keje pon..lagi pun bukan nak keje lama.. 

eh eh eh, 7 hari lagi result final exam nak keluar.. hadoii.. risau giler...laju pulak masa bergerak bila aku dah start keje nieh..rindu kolej..rindu nak g kelas..rindu kawan-kawan..bila tah nak sambung belajar? ececeh, baru 3 hari keje dah fikir nak sambung belajar..hahaha..apelah..

nak turun bawah dah, g goreng nasik goreng jap..perot un dh gedik-gedik mintak makanan..teringin nak makan meggi kari telur mata ah..dulu kat umah sewa, salu jep makan..patu rindu laksa kat foodcourt Sogo.. huuu..tah bila lah baru nak g KL kan..keje pulak sekarang..komitmen komitmen..

dahla membebel..buibui..


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: