Monday, July 23, 2012

UPDATE SECARA PUKAL LAH, HAHA


Assalamualaikum semua :)

hari ni dah 22hb July, beberapa minit lagi nak masuk 23 July.. and the worse part is, aku baru nak update belog for this month.. wallah.. mane awak menghilang wahai amalina? hahaha.. aku buat aktiviti harian aku yakni membesarkan badan, weeeee :)

sekarang dah masuk bulan puasa dah pun..selesai dah ramadhan kedua, alhamdulillah..esok ramdhan ketiga pulak :) eh kawan kawan, selamat menyambut bulan ramadhan yer :) masih belum terlambat kan nak wish, hehe.

so what happen recently.. hidup aku agak stabil alhamdulillah.. dapat offer belajar, alhamdulillah..result ielts pun ok, alhamdulillah..kerja pon ok ok aje, alhamdulillah :) dapat sambut ramadhan bersama family pun syukur nikmat dari Allah yang tak terkata.. :) berterawih bersama family :) last aku berterawih bersama family mase aku form 3.. form 4 kat hostel teknik n form 5 dekat rumah sewa.. pastu masuk KPTM.. 2 kali puasa di perantauan..dan tahun ni, yeayayyay alhamdulillah, dapat tengok muka family bila berbuka :))

pasal offer belajar, aku dapat sambung kat Uitm Kampus Arau.. under course AC220- Sarjana Muda Perakaunan (Kepujian) intake September. Alhmdulillah..jejak jugak kaki aku dekat universiti :) bangga dapat jadi siswazah yang sebenar-benarnya :) dalam masa yang sama aku dapat offer belajar kat Queensland University of Technology, Brisbane, Austrailia :) intake February under course Bachelor of Business majoring Accounting.. ini, kalau ada rezeki aku pergilah sebab Mara belum luluskan lagi permohonan aku.. kawan-kawan, doakan aku yer :)

pasal kerja..oh esok kerja kol 8 pagi sampai 5.30 petang.. xde dah nak g keje kol 11 pagi..haha.. means pas sahur, tunggu subuh then siap2 teros lah g keje.. balik keje g bazar dekat area tempat aku keje tue, tunjuk2 ape yang patut, balik umah berbuka then terawih then tido.. hamboi, nampak cam xde life pulak kan..xpelah..aku sedang mengejar akhirat, bukan dunia semata-mata :)

lepas tue pasal apa lagi eh..Cinta? haha.. buat masa sekarang xde.. aku solo fighter..ramai jugak kawan-kawan aku im msg bagai tanye aku dengan sape sekarang.. well, this is the hard part i guess, aku SOLO.. nahhh..official pnyer pengumuman gitu.. meh meh sape nak masuk meminang, cnfirm aku reject..wakakaka..aku nak study, nak kejar cita-cita, eh, aku de cita-cita ke? haha.. mmg xde..aku tamaw pun jadi akauntan..tapi kalau kat situ rezeki yang Allah dah beri, aku tadah tangan sebesar-besarnya :)

nahh..jam lappy nak pukul 12 dah..so officially aku post entry ni 23hb lah..hehe..dah ngantok dah ni.. padah nyer esok aku g keje mata panda lah..dahla keje dengan makanan..harap x terlupa lah sekarang bulan puasa..hahahahaha.. okeh, til then, buibui darls :)



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: