Thursday, November 22, 2012

6 hari, Kuala Lumpur


Assalamualaikum ebelibadi :P

post entry di arauu oh arauuu.. semalaman di atas tren, aku tido dengan nyanyaknye..sedar-sedar di stesen alor setar..kali pertama sedar di stesen Bukit Mertajam..kalau iman tak kuat tu mmg dah lama aku turun patu laju laju balik rumah..tapi disebabkan masih punya tanggungjawab kat Arau maka aku pon sambung lah tidur balik dan tunggu sampai di stesen Arau..

sampai-sampai janna,dhya n nieza amik aku..dorg lari kejap dari kelas CRG..mekasih korang sayammm sume.. hee..nasib lah aku xkena g kelas CRG dgn xmandi paginyer tu..janna anta aku balik umah then br dier masok kelas balik..hee..

so esok dah nak blik Penang pulak..roomates sume balik naek bus..aku susah la nak naik bus balik Penang, jaoh sgt parents aku nak amik aku kat Butterworth tu..sian pulak dorg..lagi2 nt smp siang..abah keje..malas nak susahkan abang aku nak drive smp ke Butterworth..so better aku naek tren ajelah malam esok..

so 6 hari di Kuala Lumpur.. sangat penat melihat duit mengalir dgn derasnyer..sobsob..habis RM300.. tiket pergi balik KL aje dah RM100.. lagi RM200 tlg jangan tanya ke mana sume tue pergi.. tinggal saki baki daripada RM200 tu aje dalam poket skrg..mujur esok dah nak balik Penang.. weehoo ^.^

17hb tue amik jubah..ke Uitm Shah Alam menumpang orang.. timekasih pada kawan kak Ana.. bawak kete sgt pro.. imagine kancil ley pecut smp 130.. enjin turbo babe.. same turbo dengan jantung aku berdengup ni taw..

najwa n meee ;)




semalam aku keluar jenjalan bersama para BFF ke Mid Valley.. since Najwa xpenah ke sana so good idea jugak lah g sana kan.. ader memori yg tersimpan kat situ..tapi aku dah gantikan memori tue dgn memori with my BFF..lagi sweet..haha..



sesampai aje di Mid , kitaorg usha tiket wayang dulu.. Najwa nak sangat tgk Ajiboy.. sumpah tak best .. huu..kononnyer nak makan kat Food Court boleh ader banyak choice makanan sekali hambikk..food court dier sangat lah macam asdfghjkl.. daif giler..last last decide makan dekat Chicken Rice Shop..  


ape set yang aku makan aku pon  xtawu..tapi aku pnyer set yg atas gambar aku tue..hainan steamed chicken kot.. Chatime pon sempat aku tibai kat Mid.. aku pilih Fairy Vanilla Milk Tea with no pearl..aku xmakan pearl or bubble or jelly or whatsoever korang gelarkan bnde tue..mmg xkena dgn anak tekak aku..so better aku x include kan sekali kan..sorg lg BFF aku , Sue Burn dtg dr UKM pas dier hbs taklimat.. sempat jenjalan jela before dorg anta aku balik ke KL Sentral..


tren aku kol 9.20 malam.. on time dier berlepas.. eh, berlepas ke berangkat ke bertolak eh? lantak lah.. 

dr tingkap katil aku..

bila da sedar kat Alor Setar, pemandangan cantik sesangat..so aku amik la gambar..




dan aku camwhore jugak..aheraheraher :P




heee..bosan kan sensorg dalam tren.. eh dah Maghrib, buibuii ;)

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: