Monday, December 10, 2012

CINDERELLA'S CONVOCATION DAY -.-


Assalamualaikum semua :)

nahhh.. baru nak cite pasal hari konvo kan.. hahahaha.. da dekat 2 weeks dah berlalu hari konvo aku..tapi nak wat cm ner.. disebabkan cuti lama sangat jadi esaimen esaimen yg bertimbun-timbun ni dah buat aku kesuntukan masa menghadap belog tersayang..

so, hari konvo aku ialah on Monday, 26th of November 2012.. A day to remember.. sumpah aku akan ingat for the rest of my life.. mungkin akan jadi sedikit paranoid jugak agaknya..

on 23th aku balik Penang.. menumpang kereta jiran sebelah kat Arau nieh..sumpah jimat duit aku..hahahaha.. then esok petangnya aku bergerak ke Port Dickson for Family Day.. Family day sebelah mama aku..ramai jugak lah yang join.. nie nanti aku cite eh..InsyaAllah..

Ahad malam aku dah menapak kat rumah sewa najwa and esoknya iaitu Isnin aku gerak pepagi buta ke rumah bakal kak ipar aku di Gombak bersama Najwa.. sampai sampai breakfast semua patu teros siap-siap.. kena keluar rumah awal sebab tak tahu jalan menuju ke UITM Shah Alam..sobss




ape yang aku tempek kat muke aku aritu ialah eye liner elianto najwa punyer, blusher najwa punyer and lip balm maybeline aku punyer.. compact powder BB dari Silky Girl.. simple ^.^ keronsang tue najwa bagi.. 

parking tersangat lah jaoh dari Uitm.. kena naek bus bagai.. so sad mannn.. da sampai kat Dewan Canselor tue boleh pulak kan lupa no giliran..aku memang cenggitu.. aku jumpalah orang yang bagi no giliran tue.. aku hentam jela cakap no aku 634.. mase orang tu cari no aku, aku nama kat kad tue nama abah aku, teros aku cakap tue kad aku.. kenalah bebel jap..aku senyum kambing bekbekbek ajelah..

the worse part is, heels yang aku pakai tue problem.. seksa gila jalan pakai heels tue..mana tak nyer seumur hidup dua kali jek pakai heels..sekali masa masuk PLKN sekali lagi time konvo..salu pakai wedges.. jalan style gorilla dh aku aritu..padan lah dengan jubah besar tue kan..muehehehe...

so, kemuncak kepada masalah heels aku pakai tue ialah of course la time nak amik scroll kan.. aku da sumbat banyak gila kertas dalam kasut tu supaya tak tertanggal..last last.. hmmmmmmm..tertanggal jugak..puipuipui.. tertanggal time naek tangga ke stage..wallahhh..camera tgh focus situ pulak kan.. malu tu aderla.. tapi relax sudah.. sengih sengih cam kerang busuk jela gamaknya..hahahahaha
pemberi semangat and pendoa paling tegar sepanjang aku belajar :')
family aku ^^





siblingssss !

dengan tunang abang kitewwww

sempat amik gambar dengan kengkawan yang nie aje.. sobss .. najwa and nadia


mase amik gambar kat atas nie aku tak pakai heels pon..heee.. kualiti kurang sikit.. amik guna ipad and cahaya kurang sbb dah nak dekat malam..

di sini aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada lecturer lecturer yang mengajar aku selama tiga tahun ni tok aku graduate sebagai graduan Diploma in Accounting.. terima kasih juga sebab tahan dengan kerenah pemalas nauzubillah aku nie dalam bab bab buat homework, study last minute, buat bising dalam kelas dan etc.. Alhamdulillah berkat doa dari semua dapat jugak aku menghabiskan pengajian aku di peringkat diploma dengan 2stars ^^ syukran :)



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: