Tuesday, February 5, 2013

GAMBAR OFFICIAL KONVO , CUTI SEMESTER

Assalamualaikum ebelibadi :)

duduk rumah tok cuti semester lama-lama pon tak boleh nak update belog.. dalam bilik aku, lappy ni tak boleh nak connect. jadi sekarang aku tengah update belog live dari ruang tamu rumah aku.. tah kenapa tak boleh connect,aku pon xtawulah.. *baling streamyx*

cuti semester macam biasa la aku jadi bibik kehormat. xpayah jaga budak.. jaga kucing kucing kucing aje.. ni pon nauzubillah nakal. berterabur semua benda.. time semua kucing tidur baru aman.. dengan aku sekali mengeroh krohh krohh..

weh korammmm, result final keluar 15hb nie.. wuwuwuwuwu.. rasa nak baring atas katil..tunggu pengsan dan terus mati.. selalunya bila result keluar,aku tak de lah nervous sampai cam ni.. tapi sebab degree nie jawab exam ala kadar aje kan, jadi hurmmm.. boleh agakla apa jadi pada result T_T doakan aku lulus semua paper kawan-kawan

malam ni InsyaAllah nak gerak g KL.. nak uruskan hal Mara. pastu boleh la jumpa kawan-kawan tercinta. rindu korang.. nak peluk sampai tak bernafas. hahaha.. nak gelak banyak-banyak patu nanti 15hb kita nangis banyak-banyak.. then baru lah fair and square ! wehooo

nak kongsi dengan korang gambar konvo official aku dari studio pakcik mana tah..haha.. and gambar masa tengah ambil scroll.. actually dah lama gambar ni bersemadi dalam almari, aku jek yang malas nak copy dari CD bawa masuk dalam lappy.










alahai bambam nya aku. stay kat Arau memang boleh pam pam pam badan. kesian aku tau. kulit pun dah bertukar colour.. tu part paling sedih.. sunburn tahu.. biarlah pergi kampus naik kereta sekalipun.. tetap boleh sunburn muka.. lagi dua tahun nak hadap semua nie.. wuwuwuwu..

cukup setakat nie lah aku update.. nanti aku update pasal g KL eh.. and ada satu lagi entry special aku nak update.. if xde aral melintang lah.. InsyaAllah..

till then, toodles !
Assalamualaikum..



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

AISYA@AISHA said... [Reply to comment]

haha.. bam bam la sgt...
sama la takut die lain macam haih T.T
kita doa sama2..insyaALLAH

Lina_Lin said... [Reply to comment]

@AISYA@AISHA

huhuhu..cuak sgt..